DR3 ska sända OS, kanske går att se på deras hemsida?
https://www.dr.dk/tv/live/dr3
Men nu hittar jag inget om det....
Tyvärr fungerar det inte med Hola.
Någon som kan se deras kanaler från Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DR3 ska sända OS, kanske går att se på deras hemsida?
https://www.dr.dk/tv/live/dr3
Men nu hittar jag inget om det....
Lindas häst var inte direkt superspännande, såg mer ut att platsa på en ridskola än OS
Lindas häst var inte direkt superspännande, såg mer ut att platsa på en ridskola än OS
Nu är du nog i fel tråd. Linda rider fälttävlan! Finns en tråd där.
Lite skillnad på dressyr och dressyr. Tyckte hon gjorde bra ifrån sig, inte så enkelt. Hästens starkaste sida är väl också vad jag förstått terrängdelen
Håller med @Fiorano att Linda Heed måste skärpa sig en hel massa nivåer till att kommentera den riktiga dressyren sen. Satan vad dålig hon var under FT-dressyren och då såg jag bara Ingrid Klimke och Ludwigs ritt.
Håller med @Fiorano att Linda Heed måste skärpa sig en hel massa nivåer till att kommentera den riktiga dressyren sen. Satan vad dålig hon var under FT-dressyren och då såg jag bara Ingrid Klimke och Ludwigs ritt.
Ja de valde visst att inte visa om den direkt.Läste precis att Therese häst hamnade i holding box och ska ombesiktigas imorgon. Hoppas den är fräsch
Du frågar varför domarna inte skulle döma enligt reglerna. Det finns många orsaker till det, jag nämner bara några.@Brille Varför skulle domarna inte döma enligt reglerna på OS?
@Brille
*Domare är lika mycket människor som vi andra. Dressyren är heller inte den enda sport som är domarberoende så risken för korruption/mutor/maktbegär är inte unik för dressyren, även om jag tvivlar på att det ens är ett reellt problem.
*Domare på denna nivån är de som kan reglerna bäst av alla. Om du tolkar reglerna annorlunda än dom är det domarna som har tolkningsföreträde.
*Om en domare missar vad som händer är det fyra till som kan se vad som sker på banan. Så om inte samtliga fem domare drabbas av kollektiv blindhet kan vi nog vara helt lugna på den punkten. Ha dock i tanken att vad domarna ser på sina fasta punkter inte alltid är samma som vi på zoomad tv-bild ser.