Eller om de kunde saxat t.ex den tyska kommentatorn ( som brukar vara bra mkt mer engagerade) och satt dit svensk text
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller om de kunde saxat t.ex den tyska kommentatorn ( som brukar vara bra mkt mer engagerade) och satt dit svensk text
Kan ju göras, dock blir det inte helt korrekt alltid, men tror det hade kvittat i jämförelsenSvårt att hinna med att översätta live kanske?
Hade varit bättre om viasat betalt någon dressyrinsatt att sitta i en studio i Sverige och kommentera.
Det blir väldigt mycket upprepning om man ska prata om själva programmet, dressyrens rörelser och hur domarna bedömer i flera timmar! Finns där inte någonstans där man kan ge kritik? Hade hellre haft tystnad under finalenHon säger ju i princip ingenting om ekipagens prestation, det är väl endå det man är intresserad av kan inte låta bli att tycka synd om henne om hon nu inte visste om att hon skulle kommentera detta och fälttävlan när hon tackade ja till uppdraget
Att ha en hoppryttare som även kommenterar dressyren kanske var en billig lösning för viaplay.
Ja, hon är skitbra! Jag fattar noll av gymnastik och bedömningen där, men hon gör det tydligt vad som är bra och dåligt och vad som saknas för bättre poängJag har ju kollat mycket på gymnastik där Veronica Wagner är experten. Så himla bra. Tror hon hade gjort det bra med dressyren.
Jag håller med jag gillar att kolla på gymnastiken även om jag inte kan så mycket om det. Hon har gjort ett kanonjobb tycker jag.Jag har ju kollat mycket på gymnastik där Veronica Wagner är experten. Så himla bra. Tror hon hade gjort det bra med dressyren.
Men ingen kommentar om att ett byte inte var rent utan bara antalet...tror nog att om man rider på denna nivån så kan man räkna antalet byten men svårigheten ligger ju i att få rena byten.....
Ja det är väldigt svårt att inte bli frustrerad över hennes kommentarer.....inget prat om lite tråkiga övergångar eller där piaffen inte riktigt kommer till sin rätt.....Jag vete fasen.. Men de jag känner som hoppar på någon högre nivå kan ju se om byten blir rena etc.
Jag är förvånad över att man inte ens ser det.