OS-dressyren

Hon säger ju i princip ingenting om ekipagens prestation, det är väl endå det man är intresserad av :banghead: kan inte låta bli att tycka synd om henne om hon nu inte visste om att hon skulle kommentera detta och fälttävlan när hon tackade ja till uppdraget :crazy:

Hon säger ju i princip ingenting om ekipagens prestation, det är väl endå det man är intresserad av :banghead: kan inte låta bli att tycka synd om henne om hon nu inte visste om att hon skulle kommentera detta och fälttävlan när hon tackade ja till uppdraget :crazy:
Det blir väldigt mycket upprepning om man ska prata om själva programmet, dressyrens rörelser och hur domarna bedömer i flera timmar! Finns där inte någonstans där man kan ge kritik? Hade hellre haft tystnad under finalen

Att ha en hoppryttare som även kommenterar dressyren kanske var en billig lösning för viaplay.

Så tror jag att det är. Jag tror dialogen och åsikten är "häst som häst" från Visasats sida (eller vem som nu har bestämt det hela). Så..rent krasst kan vi inte skjuta budbärarna. O om jag förstod rätt från os-tråden på ft här på buke så visste hon inte om att hon skulle kommentera även ft och dressyr när hon signade kontraktet.

Jag har ju kollat mycket på gymnastik där Veronica Wagner är experten. Så himla bra. Tror hon hade gjort det bra med dressyren.
Ja, hon är skitbra! Jag fattar noll av gymnastik och bedömningen där, men hon gör det tydligt vad som är bra och dåligt och vad som saknas för bättre poäng :up:

Tar man inte reda på vad ett kontrakt avser att man ska göra innan man skriver på det? Om det var så luddigt formulerat att hon inte visste vad hon skulle kommentera så verkar det för mig märkligt att man inte ställer frågan iallafall för mig.

Men ingen kommentar om att ett byte inte var rent utan bara antalet...tror nog att om man rider på denna nivån så kan man räkna antalet byten men svårigheten ligger ju i att få rena byten.....

Men ingen kommentar om att ett byte inte var rent utan bara antalet...tror nog att om man rider på denna nivån så kan man räkna antalet byten men svårigheten ligger ju i att få rena byten.....

Jag vete fasen.. Men de jag känner som hoppar på någon högre nivå kan ju se om byten blir rena etc.
Jag är förvånad över att man inte ens ser det.

Jag vete fasen.. Men de jag känner som hoppar på någon högre nivå kan ju se om byten blir rena etc.
Jag är förvånad över att man inte ens ser det.
Ja det är väldigt svårt att inte bli frustrerad över hennes kommentarer.....inget prat om lite tråkiga övergångar eller där piaffen inte riktigt kommer till sin rätt.....

Jag är inte säker på att de ser det, då är det ju bättre med han den där tokiga roliga kommentatorn som gör målande beskrivningar av allt.. Skrattade så jag vek mig dubbel när jag hörde honom sist..

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar