OS-dressyren

Tar man inte reda på vad ett kontrakt avser att man ska göra innan man skriver på det? Om det var så luddigt formulerat att hon inte visste vad hon skulle kommentera så verkar det för mig märkligt att man inte ställer frågan iallafall för mig.

Vi vet inte vad som hänt eller hur dialogen har gått. Kanske dumt att döma henne för det då?

Hur många gånger har hon räknat bytena nu? Ja musik från Sverige det är ju viktigt... Hopp innerligt att de kommenterar svenskarna på sportradion så man kan få lyssna på något annat än detta.

Ja exakt samma tanke! Skrev på deras facebooksida nu och bad om stam och stambokstillhörighet på hästarna..
Får se vad som händer.

Bra gjort!

På svt-tiden gjorde jag det rätt ofta och det blev alltid rättat.

Som när Lasse Parmler av någon anledning skulle prata om Guinness 888 och sa att han var efter svenske Dolomit och inte danske. Dagen efter dementerade man :)

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar