haha får lite lätta obehags känslor av den kanadensiska ryttarens påklistrade leende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att man får bättre poäng om man ser glad ut!haha får lite lätta obehags känslor av den kanadensiska ryttarens påklistrade leende
Men alltså varför inte berätta om stammen???? Det gjorde de åtminstonde i fälttävlan
Ja! Jag tyckte jag hade för mig att han funnits i Sverige!Nu Rosevelt och bara babbel om presidenten istället för att han varit aktiv avelshingst i Sverige! In i skamvrån!
Tar man inte reda på vad ett kontrakt avser att man ska göra innan man skriver på det? Om det var så luddigt formulerat att hon inte visste vad hon skulle kommentera så verkar det för mig märkligt att man inte ställer frågan iallafall för mig.
Nu Rosevelt och bara babbel om presidenten istället för att han varit aktiv avelshingst i Sverige! In i skamvrån!
Ja! Jag tyckte jag hade för mig att han funnits i Sverige!
Ja han var min typ av häst. Trevlig!Han är bla far till godkände hingsten Sibelius 1315. Jag såg Rosevelt på bruksprovet och blev kär
Ja exakt samma tanke! Skrev på deras facebooksida nu och bad om stam och stambokstillhörighet på hästarna..Nu Rosevelt och bara babbel om presidenten istället för att han varit aktiv avelshingst i Sverige! In i skamvrån!
Ja exakt samma tanke! Skrev på deras facebooksida nu och bad om stam och stambokstillhörighet på hästarna..
Får se vad som händer.
Pinsamt! Och inte ett ord om att Jan Brink utbildat både Bukowski oxh Rosevelt.Nu Rosevelt och bara babbel om presidenten istället för att han varit aktiv avelshingst i Sverige! In i skamvrån!
Det fortsätter ett tag till på Viaplay.Är dagens ritter klara 17.30 eller är det bara treans sändning som slutar då?
Nån som vet?