Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lusitano har jag hört att de pratat om på BBC, kollade inte just då, hörde det baraJag har sett två som sett iberiska ut iaf. Spanjoren och så tror jag det var en brasilianare. Den var vit med fallen mankam iaf.
Eller "inte rak hals och man som alla anda har" enligt Linda.
Lusitano har jag hört att de pratat om på BBC, kollade inte just då, hörde det bara
Ja det är pre med. Det var första spanjorens häst de kallade lippizaner. Har inte hundra koll men vet att det är två pre med iaf i spanska laget.Varför pratade dom om PRE - är det någon med?
Nej!Får man fortsätta till nästa steg om man inte fullföljer Grand Prixen?
Såg det redan i vänsterslutan där hon fick taktmissar. Lite konstogt att domarna inte blåste ut henne redan i ryggningen, de borde sett det då eftersom de sitter så nära??Ja, det såg ut som om den var ute från början faktiskt
Jag vet inte om de får blåsa ut någon bara för att tungan är ute?Såg det redan i vänsterslutan där hon fick taktmissar. Lite konstogt att domarna inte blåste ut henne redan i ryggningen, de borde sett det då eftersom de sitter så nära??
Thank heavens för VPN, nu tittar jag på BBC istället
Ha, ha, nej det är sant ör då hade jag blivit utblåst på flera tävlingar!Jag vet inte om de får blåsa ut någon bara för att tungan är ute?
Haha! Förvisso..@tuaphua vit och jättefet menar du
Nej jag har en annan tjänst installerad.Tittar du via hola eller något annat? Jag har försökt på diverse sätt att titta via annat VPN men får det inte att funka. Men är inte så teknisk heller.
Ok du får gärna skicka ett pm med vilken om du vill.Nej jag har en annan tjänst installerad.
Den såg inte så fet ut i övrigt så det mesta satt nog i mankammen.Haha! Förvisso..
En del av iberierna har dock fallen mankam även om de är slimmade. Det är dock diskande fel.
Den där just tror jag aldrig går att få rätt sas.