Tack! Det är nog officiellt att jag är sämst på att leta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt vad jag tänkte också! Jättemärkligt verkligen.Adelinde säger nu att parzival hade feber igår kväll och kändes helt tom på banan.
När får man ta in reserven? Tycker det är lite märkligt att starta en så gammal häst med vad jag förstår en historia av hjärtproblem, om den har hög feber kvällen innan..
Jag tycker han rider den alldeles för kort i halsen. Får fulkrok..
Jag har rätt bra koll på hur spanska hästar brukar ridasJa, men det går att rida ut den mkt mer. Och välva den åt rätt håll. Kollar du halskotpelaren och inte bara siluett vid manen så ser du vad felvänd halsen är.
Syns på musklerna att den är van att gå så(i fri skritt syns det nu utanför banan).
Men det är inte ovanligt att spanska hästar rids så.
De har ju också ofta tandpeoblem IOM sina hårdare tänder och att folk inte har tandverktyg som är bra nog åt de hårda tänderna.
Det brukar synas i formen utöver landets ridning.
Springer runt en liten fyrkant och tränar program..... ehh det gjorde man väl när man var 12. Svårt att tro att Tinne gör det
Jag har rätt bra koll på hur spanska hästar brukar ridas
Även om hur ryttaren tränar. Och det är inte vad jag misstänker du menar med spansk ridning. Hästen skulle jag inte vilja ha en avkomma från pga konformationen men sen är arbetsvillig.
Det tycker jag om i princip alla ekipage Blir helt frustrerad av att kolla på dressyr, tycker alla hästar går i skitdålig form.
Hur får ni BBC att fungera? hamnar bara på sidan med massa artiklar... när jag följer den länkade adressen.
Springer runt en liten fyrkant och tränar program..... ehh det gjorde man väl när man var 12. Svårt att tro att Tinne gör det
Ja, alltså jag har följt din beskrivning men hittar ingen spelare på BBC sidan?Skriver om mitt svar som jag skrev på förra sidan:
För er som vill använda en laglig gratistjänst för att kolla på BBC: Jag fick en tjänst som heter Browsec att funka i Chrome. MEN, jätteviktigt att göra innan ni börjar titta. Öppna ett fönster och ställ in United Kingdom som land för VPN:servern. Sen trycker du ctrl, shift, delete och väljer att ta bort alla cookies och webbhistorik. Stäng ner webbläsaren, öppna den igen och voila! Då ska det funka
Ja, alltså jag har följt din beskrivning men hittar ingen spelare på BBC sidan?
Hur får ni BBC att fungera? hamnar bara på sidan med massa artiklar... när jag följer den länkade adressen.
Alltså om det nu är PRE med och om man sen kollar på ardennern Torsten och Mark Todd är 60 år så kanske jag har chans på OS med min nya häst. Hårdträning som gäller.
Han är ju bara ett år och jag är 49 så OS 2022 kanske.
Pappa
https://cdn3.cdnme.se/3847936/8-3/543a4586_56824d299606ee475a8536c3.jpg
Mamma
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=665314593490328&set=t.100000353800596&type=3&theater