Hon ligger på typ 7-8 i allt så de verkar inte tycka så illa om det.Vad amerikanskans häst gapar och fipplar med bettet. Undrar vad domarna tänker om det. Väldigt fin häst annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ligger på typ 7-8 i allt så de verkar inte tycka så illa om det.Vad amerikanskans häst gapar och fipplar med bettet. Undrar vad domarna tänker om det. Väldigt fin häst annars
Men det var då ett evigt tjatande om vilka rörelser som har koefficient och hur många steg det är i olika moment. Dom som inte förstått vid det här laget lär nog aldrig förstå, det hade räckt med att säga det vid första ryttaren
Hoppsan hejsan, det var mycket känslor i ett och samma inläggJag blir så otroligt trött på er allihopa nu faktiskt, först gör hon fel när hon inte förklarar hur precis allt hänger ihop (för självklart måste man vara en allsvetande Gud när man kommenterar sporten där det finns lika många experter som det finns sand i underlaget). Sen gör hon fel när hon är övertydlig och förklarar hur det hela går till upprepande för ev nytillkomna tittare (sändningen är ju för tusan flera timmar lång! Klart som korvspad att det kommer tillkomma tittare som inte hört vart eviga ord sen start). Sen pratar hon för mycket (hade blivit väldigt mycket mera prat om hon ska gå igenom stam+historia+anekdoter osv för vareviga ekipage). Sen säger hon inte tillräcklig.
Istället för att gnälla och häckla kanske det räcker att stänga av ljudet? Eller kontakta ansvariga och ge konstruktiv kritik. Men att syssla med denna typ av mobbning där ni förlöjligar allt hon säger är så otroligt fult av er. Riktig dagisnivå.
Och ja, jag kanske är överdrivet känslig, men när man känner personen som ni skrattar åt och man vet hur mycket tid och energi hon har lagt ner på att läsa på, studera, ta anteckningar, intervjua etc etc så blir jag rosenrasande när någon kläcker ur sig att "det märker att hon inte alls läst på något alls!". Vad faan vet ni om det?
Inlägget är inte riktad specifikt till den citerade bukefalisten, inte heller enbart er i denna tråd, men rent allmänt borde alla "experter" kanske fundera två gånger till innan ni postar. Fundera på hur kul det var om alla dessa kommentarer var riktade mot er och eran prestation.
Over and out.
PS. Att försvara sig med att man är en offentlig person och har valt det osv osv är skitsnack, så försök inte ens med det. DS.
Jag blir så otroligt trött på er allihopa nu faktiskt, först gör hon fel när hon inte förklarar hur precis allt hänger ihop (för självklart måste man vara en allsvetande Gud när man kommenterar sporten där det finns lika många experter som det finns sand i underlaget). Sen gör hon fel när hon är övertydlig och förklarar hur det hela går till upprepande för ev nytillkomna tittare (sändningen är ju för tusan flera timmar lång! Klart som korvspad att det kommer tillkomma tittare som inte hört vart eviga ord sen start). Sen pratar hon för mycket (hade blivit väldigt mycket mera prat om hon ska gå igenom stam+historia+anekdoter osv för vareviga ekipage). Sen säger hon inte tillräcklig.
Istället för att gnälla och häckla kanske det räcker att stänga av ljudet? Eller kontakta ansvariga och ge konstruktiv kritik. Men att syssla med denna typ av mobbning där ni förlöjligar allt hon säger är så otroligt fult av er. Riktig dagisnivå.
Och ja, jag kanske är överdrivet känslig, men när man känner personen som ni skrattar åt och man vet hur mycket tid och energi hon har lagt ner på att läsa på, studera, ta anteckningar, intervjua etc etc så blir jag rosenrasande när någon kläcker ur sig att "det märker att hon inte alls läst på något alls!". Vad faan vet ni om det?
Inlägget är inte riktad specifikt till den citerade bukefalisten, inte heller enbart er i denna tråd, men rent allmänt borde alla "experter" kanske fundera två gånger till innan ni postar. Fundera på hur kul det var om alla dessa kommentarer var riktade mot er och eran prestation.
Over and out.
PS. Att försvara sig med att man är en offentlig person och har valt det osv osv är skitsnack, så försök inte ens med det. DS.
Hoppsan hejsan, det var mycket känslor i ett och samma inlägg
Det enda jag påpekat är att det blir för mycket när det upprepas i varje ritt, vilket jag också framfört till Viasat med mitt fulla namn helt synligt på fb . Och självklart måste man i den sitsen vara beredd på att folk kommer ha åsikter, speciellt när man kommenterar en sport man själv inte ens är eller varit aktiv inom, det är inte bara ett sätt för folk att försöka försvara sina kommentarer.
Vill också säga att Linda kommer vara grym i hoppningen. Hennes kommentarer i hoppningen igår var ju klockrena, även fast hon och Henrik hade lite problem att hålla reda på hur lagräkningen gick till.
Men att syssla med denna typ av mobbning där ni förlöjligar allt hon säger är så otroligt fult av er. Riktig dagisnivå.