Det brasilianska ekipaget lär hamna rätt långt ner - men jag tycker faktiskt att piafferna har varit bättre än hos många andra ekipage!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är svindålig på att räkna men en formidabel kommentator faktiskt....maken suckar av hänförelse när jag kommenterar. Jag tror i alla fall att han suckar av den anledningen.Du kanske kan få kommentera om inte annat. Kan du räkna?
"Så fashinerad att med den där tunga halsen och huvudet är den så lätt fram"..
Det är en iberier! Gaaah!
Fast det är klart det är väl bara att trycka på knapparna så går den väl. Speciellt en spansk häst.....
Nä, den är portugisiskFast det är klart det är väl bara att trycka på knapparna så går den väl. Speciellt en spansk häst.....
Men åh sluta skrytaJag diggar verkligen BBC:s kommentatorer. De pratar om relevanta saker. Vem tränar ekipaget, hur får man högre poäng på en galoppiruett, hur är formen, hur ska en korrekt piaff se ut? osv
Då är den nuvarande ändå i mitt tycke lite sämre än den som var före pausenJag diggar verkligen BBC:s kommentatorer. De pratar om relevanta saker. Vem tränar ekipaget, hur får man högre poäng på en galoppiruett, hur är formen, hur ska en korrekt piaff se ut? osv
Håller med till fullo!Jag diggar verkligen BBC:s kommentatorer. De pratar om relevanta saker. Vem tränar ekipaget, hur får man högre poäng på en galoppiruett, hur är formen, hur ska en korrekt piaff se ut? osv