OS-dressyren

Men jisses, kan hon sluta räkna galoppsprång?! :banghead:

Tycker inte kommentatorerna har ryckt upp sig alls. Så otroligt konstiga kommentarer och okunniga påståenden titt som tätt:mad:

Jag diggar verkligen BBC:s kommentatorer. De pratar om relevanta saker. Vem tränar ekipaget, hur får man högre poäng på en galoppiruett, hur är formen, hur ska en korrekt piaff se ut? osv
Då är den nuvarande ändå i mitt tycke lite sämre än den som var före pausen :)

Vad amerikanskans häst gapar och fipplar med bettet. Undrar vad domarna tänker om det. Väldigt fin häst annars

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar