Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok du får gärna skicka ett pm med vilken om du vill.
Ingen fälttävlanshäst men för en burkig lus så var den rätt hyfsad ändå.@Angua jag tyckte den såg ganska bitig ut överlag och syftar då inte bara till att mankammen såg ut som den gjorde.
Hon är 158 långJäklar vilken gigant skimmeln ser ut att vara, eller så är ryttaren pygmé
Hon utgick, hästen hade lagt tungan över bettet!Hemma igen efter träningen. Fill me in.
Mads resultat vet jag och det var ju helt okej.
Blev Adelinde utesluten?
Hon utgick själv. Verkade som att Parzival lagt tungan över bettetHemma igen efter träningen. Fill me in.
Blev Adelinde utesluten?
Utgick. Tungan ute men hörde med ngåot halvt öra att hästen blivit biten av en insekt i huvudet igår och fåttt uppsöka veterinär?Hemma igen efter träningen. Fill me in.
Blev Adelinde utesluten?
Angående "expertkommentatorn"... Gunilla Byström, kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Nu är det pre igen
Gillar den här ryttaren
Den har kort hals..Jag tycker han rider den alldeles för kort i halsen. Får fulkrok..
De sänder! Tittar för fulltNu fick jag BBC att funka i Hola men hittar ingen livesändning? Har de slutat sända eller är jag bara sämst på att leta?
http://www.bbc.co.uk/sport/live/olympics/36674342Nu fick jag BBC att funka i Hola men hittar ingen livesändning? Har de slutat sända eller är jag bara sämst på att leta?
Den har kort hals..