OS-dressyren

Ok du får gärna skicka ett pm med vilken om du vill.

För er som vill använda en laglig gratistjänst för att kolla på BBC: Jag fick en tjänst som heter Browsec att funka i Chrome. MEN, jätteviktigt att göra innan ni börjar titta. Öppna ett fönster och ställ in United Kingdom som land för VPN:servern. Sen trycker du ctrl, shift, delete och väljer att ta bort alla cookies och webbhistorik. Stäng ner webbläsaren, öppna den igen och voila! Då ska det funka :)

Nu fick jag BBC att funka i Hola men hittar ingen livesändning? Har de slutat sända eller är jag bara sämst på att leta?

Adelinde säger nu att parzival hade feber igår kväll och kändes helt tom på banan.
När får man ta in reserven? Tycker det är lite märkligt att starta en så gammal häst med vad jag förstår en historia av hjärtproblem, om den har hög feber kvällen innan..

Den har kort hals..

Ja, men det går att rida ut den mkt mer. Och välva den åt rätt håll. Kollar du halskotpelaren och inte bara siluett vid manen så ser du vad felvänd halsen är.
Syns på musklerna att den är van att gå så(i fri skritt syns det nu utanför banan).

Men det är inte ovanligt att spanska hästar rids så.
De har ju också ofta tandpeoblem IOM sina hårdare tänder och att folk inte har tandverktyg som är bra nog åt de hårda tänderna.
Det brukar synas i formen utöver landets ridning.
En häst med bra mun kan man ju rida med mer tryck i handen utan att få fulkrok. Även om man har för mkt i handen kan det funka. De blir bara korta och inte felvända.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 867
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen och fredagen hävdade sig svenska dressyrryttare på den internationella arenan. Tinne Vilhelmson Silfvén plockade hem en...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 132
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 140
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar