Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan man säga. 5 poäng i en omgång är dessutom väldigt ovanligt.Det där var väl ungefär så dåligt som det alls kunde bli?
Svenska laget? Ja dom är väldigt rutinerade, var rankade etta i världen inför turneringen här.Men visst är väl det här ett himla rutinerat lag?
Ja, framför allt när de inte har sista stenen.Äh, trist asså. Hörde att kommentatorerna sa att 3 poäng är assvårt att få...
De är det enda utomkanadensiska laget som tagit en grand slam i Kanada och det är rätt stort. Vunnit VM bl.a. och är etta i världen. Trist att de inte fick toppa det med ett OS-guld.Om Wikipedia stämmer så har de "bara" ett os-brons sen tidigare, så då är väl silver bra antar jag
Kan säkert stämma. Jag kollade på biljetter till fotbolls vm i Brasilien och de kostade runt 30 000.Någon som hörde vad biljetterna i finalen till hockeyn kostar?? Jag tyckte dom sa 35-40.000. Kan Det stämma??
Någon som hörde vad biljetterna i finalen till hockeyn kostar?? Jag tyckte dom sa 35-40.000. Kan Det stämma??