Är du kvar i skidspåren?Jag kan fortsätta en halv roman efter att jag återkommit till ett normalt tangentbord.
Hörde slutet på matchen ute i skidspåret. Är gladare nu än jag var besviken efter kvartsfinalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du kvar i skidspåren?Jag kan fortsätta en halv roman efter att jag återkommit till ett normalt tangentbord.
Hörde slutet på matchen ute i skidspåret. Är gladare nu än jag var besviken efter kvartsfinalen.
Precis. De spelar fult, de grisar, de mutar/skrämmer domare och arrangörer, de ger gästande konkurenter sämre förutsättningar under stora mästerskap så fort de kan och de ser sig själva som allsmäktiga i hockeyvärlden.Därför att Kanada och kanadensarna är världens trevligaste, artigaste och snälla människor som finns, förutom när det kommer till hockey där de är så arroganta och otrevliga och överlägsna att man vill slå något hårt i huvudet på dem och hett och innerligt vill att Kanadas hockeylag ska mosas.
När är den andra finalen?Nu taggar vi inför den ena curlingfinalen i morgon kl 7.30!
Ni som kollar på tv-kanalerna: hör ni intervjuerna under lopp? Jag kollar på skidskyttet nu (på eurosport play) och de intervjuar Femling (?) och blir tysta och det är uppenbart att tanken är att man ska höra, men intervjun hörs inte. Har varit samma sak i längd och alpint också. Irriterande.
Skumt! Så irriterande när de säger typ "nu ska vi prata med x" och sen blir det bara tystJag har sett live via Dplay och hört alla intervjuer.
Oj, hade helt glömt bort lagtävlingen.Jag har tänkt jag ska se slalomen, 5 milen och sen curling. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken
Ja. Tillbaka till civilisationen på söndag.Är du kvar i skidspåren?
Samma härVaken!
dags för skidor..
Vaken!
dags för skidor..
Jag ska försöka kolla den med så gott det går.Samma här! Men jag väntar egentligen på curlingen..
9:anVilken kanal visar curlingfinalen idag?
Jag förstår verkligen inget av curling, har aldrig tittat på det förut. Men jag slog över för femmilen kändes inte så spännande längre..
De byter snart till 5an.Vilken kanal visar curlingfinalen idag?
Damfinalen är kl 1.05 natten mot i morgon (söndag) på 9an.När är den andra finalen?