Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt otroligt.Alltså 4-1 till Tyskland mot Kanada i hockey efter två spelade perioder
(Håller alltid på motståndarlaget till Kanada )
Jag hoppas väldigt mycket på alpina laget. Två guld liksom, kan det bli mer lovande eller?Lite roligt också att vi BARA tar guld och silver, inte ett enda brons så här långt Det är väl Alpina laget och tremilen som skulle kunna ändra på det... Jag vet inte om snowboardkillen har någon chans? 5-milen vågar vi väl knappast hoppas på...
Det ska stå att curling är mer likt …Bowling är mer likt biljard än krocket och bowling. Det handlar om att träffa i exakt rätt vinkel, fart och med lagom curl. Faktum är att lag Edin spelar mycket biljard när de är ”lediga”.
Tror Kalla tar brons på tremilenLite roligt också att vi BARA tar guld och silver, inte ett enda brons så här långt Det är väl Alpina laget och tremilen som skulle kunna ändra på det... Jag vet inte om snowboardkillen har någon chans? 5-milen vågar vi väl knappast hoppas på...
Kan någon uppdatera mig om hockeyn? Jag klarar inte att se Kanada vinna.
Tror Kalla tar brons på tremilen
3 min kvar, fortfarande 3-4
Jo hon pratade om det i intervjun efteråt och tyckte att Smith kunde ju diskas. Men jag tycker de var rätt tuffa på varann, och Sandra körde tufft mot ena kanadensiskan också. Armbågande är ju inte så snyggt, men ibland flyger ju armar ut för att hålla balansen också. Hur som helst är jag glad att det inte blev nån diskning. Detta var väl lite som Falla i sprintstafetten, "förloraren" tycker såklart (i alla fall direkt efteråt) att den som "störde" var orsaken till att det inte gick bättre.Tycker så synd om henne läste en intervju i SVT sport om att hon tyckte att Fanny Smith armbågade henne vilket stoppade upp farten och att hon hamnade sist därför. Hon lär ju inte ha haft så mycket problem med sånt tidigare eftersom hon i princip alltid haft ledning från start till mål. Det blev verkligen stolpe ut känns det som
Jag har kollat sen 2010 . Hade en kompis som åkte då och när hon sa att hon åkte skicross sa jag "vad är det?" så fick ju börja kolla.Jag vet faktiskt inte hur det blev med Anna för jag kollade tyvärr inte på skicross då. Har dock följt det i tre år och sett varenda tävling i världscupen under de åren och jag tänkte att det blir ganska "enkelt" för Sandra att vinna. Men det är såklart inte bara att åka dit och hämta guldmedaljen, man måste åka om det och skicross är en sport där det händer mycket, och om man då adderar alla nerver så är det inte så konstigt att det blev som det blev.
Var tvungen att kolla finalen och jo, Anna var klart sist tills Ophelie David föll, var en bit kvar av banan då men påminde lite om Sandras final nu.Kommer inte ihåg exakt hur det var i finalen men såg en video via Olympic Channels Facebook och hon tog sig iaf vidare till final via ett fall för någon som låg framför.