Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vin och vatten?Det har ju varit lite vin och vatten för Kalla det här OS:et så jag hoppas verkligen att hon får avsluta det bra. Synd att hon inte har ett gevär med sig
Tyskland vann
Upp och ner, hit och dit, flipp och floppVin och vatten?
Har hon inte tagit medalj i alla sina lopp hittills?Upp och ner, hit och dit, flipp och flopp
Jo men jag fattar inte, för Kalla? guld-silver-silver-silver är ju knappast något ner och flopp.Upp och ner, hit och dit, flipp och flopp
Du får nog höra med @MJLee så hon kan utveckla sin åsikt.Jo men jag fattar inte, för Kalla? guld-silver-silver-silver är ju knappast något ner och flopp.
Tillägg: och båda stafettsträckorna åkte hon jättebra, så knappast bara andras förtjänst att det blev silver där.
Fast längdlandslaget har ju toppat formen bra, och gör nästan alltid det till mästerskap. En del åkare har inte höjt sig utan varit ungefär som de varit under säsongen, men det är ju inte formtoppningen som är problemet utan att nivån helt enkelt är denna, den här säsongen.Shit min puls är fortfarande hög sen stafetten. Skidskyttarna har verkligen levererat mer än förväntat. Kanske skulle vissa åkare i längdlandslaget kika lite på hur skidskyttarna gjort för att toppa formen till OS
ska bli kul och se vad han säger. Jag gillar han.Har någon sett intervju med Wolfgang nu efter guldet? Han sa ju att gårdagens silver var det största han varit med om, borde ju ha toppats idag
Bytte ju lite mellan kanalerna och har nu dressyren på TVn...
Varför hatar ni Kanada?
Jag kan fortsätta en halv roman efter att jag återkommit till ett normalt tangentbord.Därför att Kanada och kanadensarna är världens trevligaste, artigaste och snälla människor som finns, förutom när det kommer till hockey där de är så arroganta och otrevliga och överlägsna att man vill slå något hårt i huvudet på dem och hett och innerligt vill att Kanadas hockeylag ska mosas.