Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, hallå! Det är väl endast naivt och löjeväckande att påstå att fälttävlan INTE skulle vara farligt?
Men idag störde jag mig nog mest på Lotta Björe som bara satt och kritiserade hästarna hela tiden, hur dåligt de hoppade.
Det är inte riktigt samma sak med banhoppning som med ft. hoppning.
Hon glömmer att de har gått en tuff terrängbanan dagen innan och dessutom varken är specialtränade eller avlade för bara hoppning. Det är väl självklart de inte hoppar som hopphästar
Precis. Det är dom andra som gör att svenskarnas resultat blir urusla.Vi är inte alls urusla i dressyr det är bara det att dom andra är så mkt bättre och det kan man ju tolka hur man vill men Tyskarna låg väl nästan allihopa under 40 straff
När går dom riktiga hopphästarna till start ?Det är väl självklart de inte hoppar som hopphästar
När går dom riktiga hopphästarna till start ?
Precis. Det är dom andra som gör att svenskarnas resultat blir urusla.
Silver Gina Miles (?) Usa
Brons nån engelska, K Cooks?
Linda 13 Katrin 18 (tror jag!)
Och det går att somna på kvällen också
Vi skulle behöva en motsvarighet till Michael PhelpsAlla svenskarna i ett lag behöver komma ner på Lindas poäng minst!
Vi har inga sådana ekipage, inte än i allafall om någonsin
Lite bättre chanser där känns det som13/8 Onsdag
13.15-17.30 Dressyr, kval, lag + individuell
14/8 Torsdag
13.15-18.20 Dressyr lagfinal
15/8 Fredag
13.15-17.45 Individuell hoppning, kval
16/8 Lördag
13.15-17.55 Dressyr, Grand Prix, individuellt
17/8 Söndag
13.15-16.45 Hoppning, lagfinal omg 1
18/8 Måndag
13.15-16.40 Hoppning, lagfinal
19/8 Tisdag
13.15-17.00 Dressyr, Grand Prix Kür, individuellt, final
21/8 Torsdag
13.15-18.15 Hoppfinal, individuell
Jaså? Jag trodde fälttävlanslaget var de som beräknades ha bäst chans på medalj, och det hade det kanske blivit också om 2 av hästarna inte skadat sig.
Det var väl bud på att det inte skulle bli nåt hopplag alls ett tag?
(Men självklart hejjar vi på Jaguaren mest av alla )