Sv: Os 2008

Du menar att Jönsson skulle ha kontaktat Phelps om att få låna hans simdräkt mellan heaten till någon i laget :idea:

Phelps har ingen dräkt han har brallor.
Dag var väl långsammast i terrängen av killarna, hade gärna sett honom i Phelps brallor :angel: Undrar om det hade gått fortare då :p

Jag berättade för min karl om hur dräkten funkade. Han ska simma ngt lopp i Mälaren- den badkrukan:devil:
Han gick då o köpte sig en våtdräkt i storlek L. Jag sa att den var alldeles för stor. Det ska ta minst en halvtimme att komma i den:D

Jag ska fråga om jag får låna den o rida i- om jag nu får en frisk häst att rida på- har fått en benflisa i spattregionen på min stora:crazy:

Med tanke på att männskan aldrig varit nära ett så stort mästerskap så fick han väl offra lite stolhet för att få följa med som... hästskötare :angel: Eller så var det kärleken som fick honom att ta till såna storslagna gester :p

Å andra sidan så var ju Linda hästskötare i Lion förra året (och la beslag på våran hink, vi skulle vilja ha tillbaka den, och benskydden som hon "lånade" på förra bundeschampionat :mad: :angel:).

Jag var också i le Lion förra året, vem var du där med? :)

Var inte där, basade hemma i stallet den veckan... men är i "Silver Johnnies"-team :) kanske följer med iår om allt går som det ska...

Tycker tyvärr inte att M P var tillräckligt påläst heller, för att vara expert- kommentator. Han kan sporten, men inte ryttarna. Läs på mer om ni ska sitta i tv och prata inför alla intresserade! Kritiserade ridning, helt befogat, men hade sen glömt ,en minut senare vad som hänt när ryttaren gick i mål "måste ha hänt nåt" bla bla Dåligt

Tycker tyvärr inte att M P var tillräckligt påläst heller, för att vara expert- kommentator. Han kan sporten, men inte ryttarna. Läs på mer om ni ska sitta i tv och prata inför alla intresserade! Kritiserade ridning, helt befogat, men hade sen glömt ,en minut senare vad som hänt när ryttaren gick i mål "måste ha hänt nåt" bla bla Dåligt

Ha ha jag minns när han kommenterade i Sidney och en ryttare fick ett stopp och sedan visade dom det i Repris och MP säger " Nej nu fick den ett stopp till"
:rofl::rofl::rofl:

Kan hålla med om det, men i kontrast till Svanlund och Björe var han ju riktigt bra. Eller norskan på Eurosport vid senaste VM:crazy:

Tycker jag absolut du ska göra om du får chansen, jättefin tävling och jag hade hur kul som helst! :laugh:

Jag var också där förra året.. En super fin tävling! Jag skulle jättegärna åka dit igen :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt. Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris är inlett med fälttävlans dressyrprov och det var en överlycklig Sofia Sjöborg som kom ut från banan efter en i stort sett...
Svar
0
· Visningar
135
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka