F
Fruentimber
Har inte bett dig att upprepa dig, men som sagt, fortsätt att sträva efter att dölja saker och ting istället för att faktiskt stå upp för något och få till en förändring. Kommer aldrig att förstå varför något som är så oönskat är någonting som man då fortsätter att avla på. Sålänge folk inom rasen är så emot att börja förändra saker och ting är det ju så det kommer fortsätta att vara. Men men, alla är inte så tuffa att dom kan stå upp för saker och ting så att det blir en förändring och det är synd att det är så.
Hur menar du att du påverkar åt rätt håll när du ändrar och döljer oönskat utseende för att få bättre bedömning på utställningar? Det är ju inte ärligt mot någon. Speciellt fel är det eftersom det just är oönskat utseende inom rasen oavsett hur bra hunden är.
Men vilket jävla nedvärderande inlägg, ärligt talat. Vad ska jag fortsätta dölja? Har du tappat läsförståelsen fullständigt? Jag har inte tejpat en enda hund i hela mitt liv. Fortfarande. Så exakt vad är det jag ska fortsätta att dölja, menar du?
Vilken tur att du minsann är "tuff nog" att ha en annan princip. Jättetufft.