Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser fram emot att testa kaffet när jag går upp i emRituals 2D var en kylande duschgel. Luktar som pappas dubbeldusch med doften ”sport”. Den går bort, första grejen i kalendern som jag inte kommer använda.
Kahls kaffe var ett vildkaffe från urskogen någonstans på afrikanska kontinenten (minns inte vilket land). Mycket syrligt och saftigt, gott! Men passade inte jättebra till min frukost utan dricks nog bäst själv.
I min egna kalender var det ett till läppbalsam, det här i lite ljusare ton och precis som jag misstänkte är det exakt samma som min naturliga läppfärg. Perfekt när jag bara vill jämna ut färgen och vårda läpparna.
I MM var det en oklar gummigrej, nån som har nån idé? Annars får jag kolla på Grääs video när jag öppnat klart kalendern (hon öppnade MM-kalendern utan rätt ordning).
LH var en snedskuren pensel, den behövs!
Visa bifogad fil 107302
Gummigrejen är en rengöringsborste att massera ansiktet med när en har haft på rengöring. Jag tycker den är jätteskön till olje/balmrengöring
Aha! Alltså innan man sköljer bort rengöringen? Blir att testa ikväll!
Hm en sådan låter som något jag borde införskaffa till duschen.Gummigrejen är en rengöringsborste att massera ansiktet med när en har haft på rengöring. Jag tycker den är jätteskön till olje/balmrengöring
Hm en sådan låter som något jag borde införskaffa till duschen.
Varje dag undrar jag vilken av alla grejer som är dogman. Den insvetsade bruna biten?Nr 7:
Haribo, smarties, lindor, dogman, mumin-te, lumene, apoliva, meds, ferrero rocher, toblerone, ikea, snällkalendern, nivea (tysk) och glossybox.
Vad ska man googla på om man vill ha en sån?Gummigrejen är en rengöringsborste att massera ansiktet med när en har haft på rengöring. Jag tycker den är jätteskön till olje/balmrengöring