Den blå stjärnan från nivea, är det en pepparkaksform i plast?Nr 4:
Tur att Glossybox räddade dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den blå stjärnan från nivea, är det en pepparkaksform i plast?Nr 4:
Tur att Glossybox räddade dagen!
Japp!Den blå stjärnan från nivea, är det en pepparkaksform i plast?
Tack, jag fick den o fattade inte riktigtJapp!
Mycket användbar.. eller eeh..Tack, jag fick den o fattade inte riktigt
Visa bifogad fil 107251
I delikatesskalendern var det fudge med havssalt. Väldigt söta men goda.
I Gerdas tekalender var det "Kalmarblandning". Gott, svart te men inget speciellt.
Ingen vinst på triss.
Inte så mycket info tyvärr men i färgen Shine vilket på mig är i stort sett genomskinligt. Helt underbart på läpparna dockSka kolla när jag kommer hem
YSL har nog några kalendrar kvar om du vill ha röda läppstift
Jag har såhär som 30-åring köpt mitt första läppstift, och nu vill jag typ ha allt ^^ Måste ta mig i kragen och gå ned på staden och prova än fler så att jag vet vilka nyanser som passar mig!Dagens:
Face scrub från Lyko
Face oil från Balance Me i Glossybox
Läppbalsam från Bodyshop
Handkräm från L'occitane
Läppstift i jättefin, brun/rosa ton från Lancome (Inte ett dugg rött så mig behöver du inte vara avundsjuk på @Masqueradee )
Fig & Lotus Flower från Jo Malone. Måste säga att alla Jo Malone-parfymer so far har doftat helt underbart!
Svenskt, ekologiskt Breakfast Tea från Pappas Tekalender. Även den här kalendern levererar - även om företaget är exceptionellt urusla på att bemöta kritik på sociala medier är deras teer helt underbara
Visa bifogad fil 107285
Jag har såhär som 30-åring köpt mitt första läppstift, och nu vill jag typ ha allt ^^ Måste ta mig i kragen och gå ned på staden och prova än fler så att jag vet vilka nyanser som passar mig!
Tror jag har 2-3 st av clarins läpp produkter. Dom är trevliga.Ett tips är att kolla in Clarins lip gloss, de är helt makalösa De finns med och utan glitter samt från mycket svag färg upp till nästan läppstift. Jag gillar inte Clarins i övrigt men deras läpp-produkter är outstanding. Clinique har också mycket läppgodis.
Undvik dock Lancome, jag vet många som fått riktigt elaka reaktioner på deras produkter (inkl jag själv, jag får sår om jag använder deras läppsmink).