Öppningstråden - adventskalender 2022

Vad ska man googla på om man vill ha en sån? 😄

En googlar inte... en har köpt alldeles för mycket hudvård och vet därmed att de bla finns på Skincity :angel: Den jag har kommer från Dermalogica, den följde med deras Precleansing Balm i någon limited edition.

Edit: Jag har två från Dermalogica, en från en Glossybox samt en tidigare version av Skincitys (illrosa) :o
 
Senast ändrad:
Tips till er med glossybox: Det följde med en liten folder där en qr-kod hänvisar till en hemsida. Man scrollar en sida i taget, så ingen risk för spoiler. Där finns info om alla produkterna och även rabattkoder på vissa. Kunde tex läsa att ögonskuggan var en högpigmenterad formula som tex kan användas i body lotion för att få glittereffekt eller som highlighter. Där stod även att man fick olika sorter.
Hoppas det inte var den jag slängde i tron att det var reklam :p
 
Har öppnat ikapp Cult Beauty-kalendern nu 😁

1. Vitamin C-serum från Sunday Riley

2. Schampo och balsam från Sachajuan

3. Parfym från (Malin+Goetz). Doftar jättehärligt! Jag var tveksam eftersom den heter Dark Rum men den var en positiv överraskning!

4. Hårmask från Sam McKnight

5. Fuktkräm från Youth to the People

6. Solskydd från Supergoop!

7. Face oil från Zelens

IMG_20221207_163214_edit_2605588340962299.jpg
 
Har öppnat ikapp Cult Beauty-kalendern nu 😁

1. Vitamin C-serum från Sunday Riley

2. Schampo och balsam från Sachajuan

3. Parfym från (Malin+Goetz). Doftar jättehärligt! Jag var tveksam eftersom den heter Dark Rum men den var en positiv överraskning!

4. Hårmask från Sam McKnight

5. Fuktkräm från Youth to the People

6. Solskydd från Supergoop!

7. Face oil från Zelens

Visa bifogad fil 107332
Ah, perfekt. Räknar kallt med att du är bättre på att ta bilder än vad jag är, och då kanske jag inte behöver känna mig som världens sämsta kalenderstrådsmänniska som knappt tar några bilder. :up:
 
Tips till er med glossybox: Det följde med en liten folder där en qr-kod hänvisar till en hemsida. Man scrollar en sida i taget, så ingen risk för spoiler. Där finns info om alla produkterna och även rabattkoder på vissa. Kunde tex läsa att ögonskuggan var en högpigmenterad formula som tex kan användas i body lotion för att få glittereffekt eller som highlighter. Där stod även att man fick olika sorter.

Typiskt, jag slängde min 😂
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp