Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som ligger utanför Bälinge? Missade i så fallVår lokala glasstillverkare hade också en glasskalender (alltså på landet utanför Uppsala), men den sålde slut på typ två timmar... Annars hade jag lätt haft en! Provade deras basilika och svartpeppar i somras, så sjukt konstigt med en glass som verkligen smakade som den hette!
Den som ligger utanför Bälinge? Missade i så fall
Jag visste inte ens att den fanns! Vad heter det stället?Den som ligger utanför Bälinge? Missade i så fall
Åh denna verkar spännande! Återkom gärna när du testat denDagens Essence-lucka bjöd på en overnight lip mask.
Visa bifogad fil 107373
Om jag lyckas sno den av dottern... Men det känns som en bra grej på vintern när man är fnasig och dan efter en kall kväll i stallet!Åh denna verkar spännande! Återkom gärna när du testat den
Svelato heter detJag visste inte ens att den fanns! Vad heter det stället?
Åh det där godiset minns jag från förra året! Så himla gott!Visa bifogad fil 107430
I delikatesskalendern var det en fin glasburk med mjukt fruktgodis. Gott.
I Gerdas tekalender var det "skogsfröjd". Svart te som skulle ha smak av bär, men den var svag. Helt ok, men inte i topp.
Ingen vinst på triss.