Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat örtte tidigare?Visa bifogad fil 107440
Wellibites, duschdelen och bodybutter från TBS i min egna, ett pyttelitet läppbalsam från L’Occitane, schampokaka, hovcreme till hästen. Teet var något örtte idag, mycket tveksam om jag kommer att prova.
Ja, jag tycker inte alls om det.Har du provat örtte tidigare?
Jag dricker inget annat längre
Vad är det du inte gillar?Ja, jag tycker inte alls om det.
Jag gillar den och köper den- stallhyresvärden är återförsäljare så är perfekt att det alltid finns i stalletHööks var en flaska K9 Mirra Shine, full storlek.
Visa bifogad fil 107442
Det ska bli väldigt intressant att se vilken effekt den har på ponnysvansen! Hittills har vi bara köpt billig pälsglans eftersom det går åt så mycket han är ju irländare och troligtvis mycket irish cob, svansen är typ 3 ggr tjockare än en swb. Och lockig. (Han har till och med lockigt hovskägg )
Här vare kräm!
L'occitane - handkräm med mandeldoft i den minsta tub jag någonsin sett den här kommer jag inte ens kunna ta med till jobbet, min kollega skulle använda hela tuben till en smörjning
Cult Beauty - Gel Cream från Byoma
Lancôme - Gel Cream, Anti-stress. Perfekt för mig som varit löjligt stressad den senaste veckan
Jo Malone - Body Cream i doften Wood Sage & Sea Salt. Väldigt liten burk men ärligt talat gör det inte mig något. Jag har tusen och åter tusen bodylotions men den här kommer garanterat att gå åt. Den doftar jättegott!
Bodyshop - balsam i Moringaserien. Fick schampot för några dagar sedan, doftar gott!
Lyko - schampo för skalpen. Doftar också gott!
Glossybox - ampuller från Babor, ett paket med sju stycken. Har aldrig testat Babors ampuller men har hört att dem är hemligheten bakom @athena_arabians mycket ungdomliga utseende
Pappas Tekalender - Julte som doftar mörk choklad
Visa bifogad fil 107445
Vilken?Jag blev lite nervös när jag läste att den innehöll silver. Men det är kanske mer ok att använda utvärtes?
Vilken?