Öppningstråden - adventskalender 2022

1670530917660.png

Så rätt tråd nu..

Hade råkat lägga i jultråden :o
 
Hööks var en flaska K9 Mirra Shine, full storlek.
16705712643506325675326689213517.jpg

Det ska bli väldigt intressant att se vilken effekt den har på ponnysvansen! Hittills har vi bara köpt billig pälsglans eftersom det går åt så mycket :D han är ju irländare och troligtvis mycket irish cob, svansen är typ 3 ggr tjockare än en swb. Och lockig. (Han har till och med lockigt hovskägg :heart)
 
DSC_1260.JPG

Haribo godispåse
Yves Rocher, glittrigt överlack. Gillade nagellacket jag fick förra året så tror det här kommer bli kul och komma till användning också.
Eleven Youty, verkar vara en mask/inpackning för hårbotten. Ska bli spännande att testa, blir nog nu i helgen. Det var ganska mycket i förpackningen så räcker nog till två gånger till och med.
 
Här vare kräm!

L'occitane - handkräm med mandeldoft i den minsta tub jag någonsin sett 😂 den här kommer jag inte ens kunna ta med till jobbet, min kollega skulle använda hela tuben till en smörjning 😂

Cult Beauty - Gel Cream från Byoma

Lancôme - Gel Cream, Anti-stress. Perfekt för mig som varit löjligt stressad den senaste veckan 😅

Jo Malone - Body Cream i doften Wood Sage & Sea Salt. Väldigt liten burk men ärligt talat gör det inte mig något. Jag har tusen och åter tusen bodylotions men den här kommer garanterat att gå åt. Den doftar jättegott!

Bodyshop - balsam i Moringaserien. Fick schampot för några dagar sedan, doftar gott!

Lyko - schampo för skalpen. Doftar också gott!

Glossybox - ampuller från Babor, ett paket med sju stycken. Har aldrig testat Babors ampuller men har hört att dem är hemligheten bakom @athena_arabians mycket ungdomliga utseende 😁😘

Pappas Tekalender - Julte som doftar mörk choklad 🤩

IMG_20221209_084951_edit_2665386082690674.jpg
 
Hööks var en flaska K9 Mirra Shine, full storlek.
Visa bifogad fil 107442

Det ska bli väldigt intressant att se vilken effekt den har på ponnysvansen! Hittills har vi bara köpt billig pälsglans eftersom det går åt så mycket :D han är ju irländare och troligtvis mycket irish cob, svansen är typ 3 ggr tjockare än en swb. Och lockig. (Han har till och med lockigt hovskägg :heart)
Jag gillar den och köper den- stallhyresvärden är återförsäljare så är perfekt att det alltid finns i stallet 😊
 
Glad över innehållet i dagens hudoteket. Varit nyfiken på märket. Nackdelen med kalendern hittills har varit att jag varit nöjd med min billiga hudvård från the ordinary men nu upptäcker jättedyra produkter som är överlägset bättre *gråter för framtida fattigdom*
 

Bifogade filer

  • 20221209_102817.jpg
    20221209_102817.jpg
    172,6 KB · Visningar: 17
Här vare kräm!

L'occitane - handkräm med mandeldoft i den minsta tub jag någonsin sett 😂 den här kommer jag inte ens kunna ta med till jobbet, min kollega skulle använda hela tuben till en smörjning 😂

Cult Beauty - Gel Cream från Byoma

Lancôme - Gel Cream, Anti-stress. Perfekt för mig som varit löjligt stressad den senaste veckan 😅

Jo Malone - Body Cream i doften Wood Sage & Sea Salt. Väldigt liten burk men ärligt talat gör det inte mig något. Jag har tusen och åter tusen bodylotions men den här kommer garanterat att gå åt. Den doftar jättegott!

Bodyshop - balsam i Moringaserien. Fick schampot för några dagar sedan, doftar gott!

Lyko - schampo för skalpen. Doftar också gott!

Glossybox - ampuller från Babor, ett paket med sju stycken. Har aldrig testat Babors ampuller men har hört att dem är hemligheten bakom @athena_arabians mycket ungdomliga utseende 😁😘

Pappas Tekalender - Julte som doftar mörk choklad 🤩

Visa bifogad fil 107445

Jag blev lite nervös när jag läste att den innehöll silver. Men det är kanske mer ok att använda utvärtes?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp