Öppningstråden - adventskalender 2022

9EDD1B82-0395-4164-9EBF-5B50284FC646.jpeg


Lite kakor från Cartwright & butler såhär på lördagen, fotkräm, tvättmedel med impregnering och en bodylotion bar.

Jag redovisar inte bbq kalendern längre, det är grillkryddor varje dag 😋 men jag testar ju inte några nu pga vädret.
 
Dagens marmelad var päron med krossade kakaobönor :d

Är otroligt nöjd och faktiskt lite positivt överraskad av min kalender såhär långt. Det har varit väldigt bra variation på smakerna och framförallt unika, spännande kombinationer som jag inte sett någonstans förut. Någon gång har jag tänkt att det inte lät så gott men att jag får prova ändå (exempel: Persika & mynta), och samtliga gånger har det visat sig vara jättegott :)
 
Dagens marmelad var päron med krossade kakaobönor :d

Är otroligt nöjd och faktiskt lite positivt överraskad av min kalender såhär långt. Det har varit väldigt bra variation på smakerna och framförallt unika, spännande kombinationer som jag inte sett någonstans förut. Någon gång har jag tänkt att det inte lät så gott men att jag får prova ändå (exempel: Persika & mynta), och samtliga gånger har det visat sig vara jättegott :)
Vad är det för kalender du har nu igen, med marmelad?
 
22A389DD-4008-47D1-A69B-4E1715B62B8B.jpeg


Glossybox - Hårmask, alltid bra.
Yves Rocher - Någon rengöring.
Tvålbutiken - Gjort av oliv-/kokos-/rapsolja, humle. Doftar gott.
Rooibos Tebutiken - Arom av ägglikör, persika, grädde, vanilj. Jag är rätt tveksam. Ägglikör och persika?
Les Confitures a l'Ancienne - Plommon. Jag gillar plommon och har mao höga förväntningar.
MrCake - Kokospralin i retur.
Åre chokladfabrik - Nougat, minns inte om det är retur på den eller ej. Smakar gott i alla fall.
Gränna polkagris - Supersur i retur. Den lär få användas i bakning eller nåt. Inte en favorit.
Malmö chokladfabrik - Salt och gott!
Pralinhuset - Citron. Vit choklad och lemoncurd. Gott men syyyrligt.
 
Visa bifogad fil 107548

Glossybox - Hårmask, alltid bra.
Yves Rocher - Någon rengöring.
Tvålbutiken - Gjort av oliv-/kokos-/rapsolja, humle. Doftar gott.
Rooibos Tebutiken - Arom av ägglikör, persika, grädde, vanilj. Jag är rätt tveksam. Ägglikör och persika?
Les Confitures a l'Ancienne - Plommon. Jag gillar plommon och har mao höga förväntningar.
MrCake - Kokospralin i retur.
Åre chokladfabrik - Nougat, minns inte om det är retur på den eller ej. Smakar gott i alla fall.
Gränna polkagris - Supersur i retur. Den lär få användas i bakning eller nåt. Inte en favorit.
Malmö chokladfabrik - Salt och gott!
Pralinhuset - Citron. Vit choklad och lemoncurd. Gott men syyyrligt.
MrCake var tydligen något annat än kokos. Kunde inte identifiera smaken riktigt, men någon annan med kalendern kanske vet. Den var god i alla fall.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp