Öppningstråden - adventskalender 2022

I min egengjorda låg det en handmask från Rituals. Har inget som helst minne av att jag köpt den, så kanske att det var nån gåva vid nåt annat köp? Förvirrande, men bra då mina händer är bedrövliga nu efter allt flyttstäd + vinter.

MM var en snedskuren borste och en frans-/ögonbrynsborste. Det har jag verkligen saknat när jag lagt mascara senaste tiden, så den kommer bli flitigt använd!

LH var en crayon i typ orange? Ska kolla på insta idag hur den kan användas. Linda som skapat LH har små videos varje dag för att visa vad man kan ha produkterna till. Så bra!

F4A199FB-C42D-4873-88D5-3D20156DA538.jpeg
 
I min egengjorda låg det en handmask från Rituals. Har inget som helst minne av att jag köpt den, så kanske att det var nån gåva vid nåt annat köp? Förvirrande, men bra då mina händer är bedrövliga nu efter allt flyttstäd + vinter.

MM var en snedskuren borste och en frans-/ögonbrynsborste. Det har jag verkligen saknat när jag lagt mascara senaste tiden, så den kommer bli flitigt använd!

LH var en crayon i typ orange? Ska kolla på insta idag hur den kan användas. Linda som skapat LH har små videos varje dag för att visa vad man kan ha produkterna till. Så bra!

Visa bifogad fil 107609
Kul att du överraskade dig själv 😂
 
InCollage_20221211_121315305.jpg


Har varit dålig på att lägga in men har haft lite fullt upp.

Skincity 8-11: Läppcreme från Sensai, bodypeel från Verso, eyeliner från MTM samt ansiktskräm från Kiehl's. Inget var väl klockrena produkter för mig men bra att ge bort och/eller sälja på Tradera. Läppcremen kommer jag att använda, jag har gillat Sensai när jag provat tidigare (har dock inte provat just den här produkten).

GLOWiD 8&11: Ja, vad ska en säga... GLOWiD fortsätter verkligen leverera. Hårprodukterna i jättepåsen är väldigt bra (Scalp Treatment från Dr Ceuracle går dock bort för mig, jag gillade inte det schampot) och peelingen i nr 11 är en av mina absoluta favoriter. Hårbottensmassageborsten är drömmig, jag har suktat efter den länge så jag blev väldigt glad att den var med. Alla sakerna är i full size förutom schampot från La'dor men det är ändå en generös förpackning på 150ml :up:
 
Jag testade serumet från Glossybox igår och den kändes jättebra. Efter några timmar fick jag en liten reaktion kring läpparna och funderar om det kan vara den eller om det nåt jag ätit eller helt enkelt kylan? 😖
Ska testa den igen nån gång men ska vänta tills läpparna återhämtat sig, nu är de supertorra och frasiga..
 
26E17663-16DA-4242-98C7-73C04C0528EB.jpeg


Glossybox - Handkräm ”cherry blossom”, doftar gott men lite starkt för mig som doftkänslig.
Yves Rocher - Liten tub nattkräm.
Tvålbutiken - Doft av rosmarin och skrubb. Doftar helt ok (som torr, har inte testat tvätta händerna med den).
Rooibos Tebutiken - Kardemumma, kanel, nejlika, safflor, svartpeppar, grädde, vaniljarom och ingefära. Luktar gott! Ska bli spännande att smaka.
Beauty Pro - Antiaging, non-drying. Svart ansiktsmask, gissar jag. Brukar gilla det, så hoppas på denna med.
Les Confitures a l'Ancienne - Honung. Ser gott ut i all sin enkelhet.
MrCake - Mandel med lakrits? Jag har inte öppnat förpackningen, tycker det ser ut som lakritspuder. I så fall kommer de ges bort :laugh:
Åre chokladfabrik - Mörk choklad med fyllning av något kolaliknande. Gott i alla fall.
Gränna polkagris - Tuttifrutti i retur.
Malmö chokladfabrik - Vit choklad med smak av något. Helt ok, inte lika sötsliskig som vit choklad har en tendens till.
Pralinhuset - Jordgubbsfyllning, god. :)
 
I delikatesskalendern var det English Breakfast te. Har inte smakat men vet att jag gillar det. Inte lös-te utan triangel-påsar. Tror det får följa med till jobbet.

20221211_144425.jpg
I tekalendern var det ett konstigt te, inte alls gott. Drack inte upp. Hoppas det blir mer min smak framöver.

Ingen vinst på triss
 
Visa bifogad fil 107639

Glossybox - Handkräm ”cherry blossom”, doftar gott men lite starkt för mig som doftkänslig.
Yves Rocher - Liten tub nattkräm.
Tvålbutiken - Doft av rosmarin och skrubb. Doftar helt ok (som torr, har inte testat tvätta händerna med den).
Rooibos Tebutiken - Kardemumma, kanel, nejlika, safflor, svartpeppar, grädde, vaniljarom och ingefära. Luktar gott! Ska bli spännande att smaka.
Beauty Pro - Antiaging, non-drying. Svart ansiktsmask, gissar jag. Brukar gilla det, så hoppas på denna med.
Les Confitures a l'Ancienne - Honung. Ser gott ut i all sin enkelhet.
MrCake - Mandel med lakrits? Jag har inte öppnat förpackningen, tycker det ser ut som lakritspuder. I så fall kommer de ges bort :laugh:
Åre chokladfabrik - Mörk choklad med fyllning av något kolaliknande. Gott i alla fall.
Gränna polkagris - Tuttifrutti i retur.
Malmö chokladfabrik - Vit choklad med smak av något. Helt ok, inte lika sötsliskig som vit choklad har en tendens till.
Pralinhuset - Jordgubbsfyllning, god. :)

Nä, det är inte lakrits utan kanel och choklad. Den var med i en tidigare lucka. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp