Öppningstråden - adventskalender 2022

Hööks lucka 11: en liten ryktväska
Men för mig får den nog bli ett litet stallapotek. Har redan en större ryktväska och tygkassar för ändamålet
Visa bifogad fil 107611

Vi fick en knallrosa... och A har redan två stycken men önskar sig (och kommer få) en ryktlåda i julklapp så jag får sälja vår!
Och jag fick prickig
3F855E13-93C4-48FE-A3F1-9D4B454FE8D9.jpeg
 
Dagens
LF: något sorts detoxing scrubshampoo för skalpen från Christophe Robin. Verkar vara fullstorlek
Glasskalendern: Mastikaglass, var tvungen att googla vad det var. Intressant smak, sånt här här gillar jag även om det inte blev någon ny favorit direkt :)
20221211_202016.jpg
 
Dagens
LF: något sorts detoxing scrubshampoo för skalpen från Christophe Robin. Verkar vara fullstorlek
Glasskalendern: Mastikaglass, var tvungen att googla vad det var. Intressant smak, sånt här här gillar jag även om det inte blev någon ny favorit direkt :)Visa bifogad fil 107681
OMG! O_o Det där är typ något av det bästa som finns för att göra hårbotten glad och få bort rester av produkter i håret. Den är sjukt dryg, ta en liten klick i blöta händer och gnugga upp ett lödder och börja sedan tvätta från hårbotten och neråt.
 
Har varit i Småland fredag till söndag så här kommer 3 dagar på en gång.

Haupt - citronpluggar (sötlakrits 🤢), lakritsbåtar (sötlakrits 🙄) och chokade svenskjävlar 😋
Revolution - ögonprimer, ögonbrynsgel och en ögonskugga i gelform
catrice - nagellack, mascara och eyeliner
Ikea - praliner

Triss = 30kr i vinst
20221211_194122.jpg
 
Legat efter med sömnadskalendrarna. Här är dagarna 7-11. Generellt, är jag nöjd än så länge? Nej.
Blått är dessutom verkligen inte min färg. Ska jag köpa nått sånt här igen vill jag få bestämma färgskala.
 

Bifogade filer

  • IMG_20221211_213359.jpg
    IMG_20221211_213359.jpg
    461,6 KB · Visningar: 48
Haupt - sötlakrits med dulche de leche choklad, hallon och carolina reaper chili. Dessa har vi hemma, de är goda men kräver ett glas filmjölk efteråt 😁
Revolution- krämögonskugga
catrice - förstorande lip balm med mentol och chili (verkar vara lite chikitema idag )
Ikea - vvaniljtryffel

Ingen vinst på Triss

16708267595195549635390551398875.jpg
 
Halvvägs till julafton! 🥳

Lancome - Toner

Cult beauty - Ehum, något serum...? Hjälp mig här @EmmaBovary 😅

Lyko - rouge, passande eftersom gårdagens lucka var en rougeborste! Ser väldigt snällt och hudfärgat ut, jag föredrar mer rosa toner men okej, jag får testa det.

Bodyshop - Bodyyoghurt i doften British Rose, ovanligt nog 😂 Jag gillar ändå British Rose och jag gillar bodyyoghurtsen.

L'occitane - Body Milk med mandeldoft. Allt i deras mandelserie doftar gott så jag kommer säkert att gilla den här också.

Jo Malone - Blackberry & Bay. Ännu en doft från JM som doftar sagolikt!

Glossybox - Något från Benefit som ska kunna användas både på läppar & kinder. Har nog aldrig testat något från Benefit!

Pappas Tekalender - Lapsangte, luktar gott! Jag är jättenöjd med tekalendern so far. Tänkte att jag skulle lägga upp en närmare recension lite längre fram än bara "åhh, luktar gott det här också!" som det blivit mycket av nu 😂



IMG_20221212_062252_edit_2792755215190509.jpg
 
5D8FA1C2-B701-4ED5-98F3-CA3992CC7864.jpeg


Lite vingummin, en tvål som doftar cirtonverbena. Balsamkaka med lavendel.

Idag var sista luckan från HappySoaps, det är ju en 12 dagars kalender. Mycket nöjd, har börjat att använda en del av produkterna och trots stenhårt vatten här på Öland så fungerar de utmärkt i duschen.
 
Visa bifogad fil 107722
Idag var sista luckan från HappySoaps, det är ju en 12 dagars kalender. Mycket nöjd, har börjat att använda en del av produkterna och trots stenhårt vatten här på Öland så fungerar de utmärkt i duschen.

Jag måste verkligen sluta läsa HappySoaps som HappySocks, jag gör det varje gång du lägger upp något och verkar aldrig lära mig. Jag satt just och funderade över varför man har strumpor på sig i duschen 😂
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp