Vilken tur för mig att någon annan testarNä, det är inte lakrits utan kanel och choklad. Den var med i en tidigare lucka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur för mig att någon annan testarNä, det är inte lakrits utan kanel och choklad. Den var med i en tidigare lucka.
Vilken tur för mig att någon annan testar
Hööks lucka 11: en liten ryktväska
Men för mig får den nog bli ett litet stallapotek. Har redan en större ryktväska och tygkassar för ändamålet
Visa bifogad fil 107611
Och jag fick prickigVi fick en knallrosa... och A har redan två stycken men önskar sig (och kommer få) en ryktlåda i julklapp så jag får sälja vår!
OMG! Det där är typ något av det bästa som finns för att göra hårbotten glad och få bort rester av produkter i håret. Den är sjukt dryg, ta en liten klick i blöta händer och gnugga upp ett lödder och börja sedan tvätta från hårbotten och neråt.Dagens
LF: något sorts detoxing scrubshampoo för skalpen från Christophe Robin. Verkar vara fullstorlek
Glasskalendern: Mastikaglass, var tvungen att googla vad det var. Intressant smak, sånt här här gillar jag även om det inte blev någon ny favorit direkt Visa bifogad fil 107681
Det låter ju lovande. Bra att få höra lite recension av någon som provatOMG! Det där är typ något av det bästa som finns för att göra hårbotten glad och få bort rester av produkter i håret. Den är sjukt dryg, ta en liten klick i blöta händer och gnugga upp ett lödder och börja sedan tvätta från hårbotten och neråt.
Haha, inte testat det innan men det är ett mer "avancerad" formula av hyaloronic acid, från Niod (som hör till Deciem och därmed är nåt slags dyrare variant av The Ordinary)
Visa bifogad fil 107722
Idag var sista luckan från HappySoaps, det är ju en 12 dagars kalender. Mycket nöjd, har börjat att använda en del av produkterna och trots stenhårt vatten här på Öland så fungerar de utmärkt i duschen.
Jag läser också fel varje gång.Jag måste verkligen sluta läsa HappySoaps som HappySocks, jag gör det varje gång du lägger upp något och verkar aldrig lära mig. Jag satt just och funderade över varför man har strumpor på sig i duschen
Jag medJag läser också fel varje gång.