Öh insåg precis att det inte alls är Lucia idag, så jag öppnade fel luckor imorse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, nu lutar det ju mer åt att jag helt enkelt är dum i huvudet Jag som var så säker på att jag hade tagit rätt lucka!Eftersom jag är dement, så kikade jag på hemsidan från glossybox och produkten som Zinfernia fått kommer att komma senare i kalendern. Så antingen är det lagt i fel låda eller så var Zinfernia trött i morse.
Jag vet hur det kännsÖh insåg precis att det inte alls är Lucia idag, så jag öppnade fel luckor imorse
Du måste ha filmjölkBlir ingen lakrits för mig idag . Skrapade lite med tänderna i chokladen med den där chilifrukten som ska vara en av världens starkaste och det brann i hela käften av det pyttelilla!
Även ett kalenderproffs kan ha dåliga dagar ibland!Okej, nu lutar det ju mer åt att jag helt enkelt är dum i huvudet Jag som var så säker på att jag hade tagit rätt lucka!
Jag är galet nöjd med Jo Malone-kalendern. Ja, den var dyr (3500:- isch) men varenda parfym so far har doftat ljuvligt.Nu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Ja jag har ställt in mig på att jag måste ha öppnat fel lucka eftersom alla ni andra fick rätt Kan knappt vänta tills jag kommer hem och får kolla!Även ett kalenderproffs kan ha dåliga dagar ibland!
Även ett kalenderproffs kan ha dåliga dagar ibland!
Nu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Just filmjölk har jag inte hemma och näe tror jag hoppar över det annars lär jag väl få ännu mera magkatarrDu måste ha filmjölk
Det slutar bränna efter 20min om det är någon tröst
Men men men men men men. Påstår du att det finns folk som får slut på lotions, handkrämer och duschtvål?Jag är galet nöjd med Jo Malone-kalendern. Ja, den var dyr (3500:- isch) men varenda parfym so far har doftat ljuvligt.
Jag är i och för sig nöjd med alla kalendrar av olika skäl.
Molton Brown, Body Shop och L'occitane ger mig massor av basgrejer som duschgels, handkrämer, bodylotions etc. Sånt som alltid ska finnas hemma hos mig och aldrig får ta slut.
Glossybox var otroligt billig. Lyko ger jättemycket för pengarna.
Lancome är kul att testa eftersom jag knappt provat deras produkter innan.
Cult Beauty är kul för att den innehåller så många märken jag knappt sett tidigare och så mycket som jag behöver (läs: villhöver).
Pappas Tekalender är toppen för att det är så himla många olika teer och smaker som jag aldrig hade kommit mig för att prova annars.
Pukka och Mr Cake är kanon att ha på jobbet när man trillar in halvt vaken vid 7-snåret. En kopp te och lite choklad så är man snart redo att rädda världen liksom.
Arma stackare i så fall hade ju varit en katastrof om man vaknat upp och upptäckt att handkrämen är slut!Men men men men men men. Påstår du att det finns folk som får slut på lotions, handkrämer och duschtvål?
Min världsbild är förevigat förändrat till det sämre (OBS läs ironin).
Okej, fast nu får jag tydligen ändå skämmas. Jag har tagit Lucka 12 i samtliga kalendrar (även Glossybox som ni ser på bilden) FÖRUTOM Bodyshops, för där har jag tagit lucka 13!? Vilken rörig dagOkej, jag vill härmed bestrida alla anklagelser om att jag skulle ha tagit del på dagens lucka
Visa bifogad fil 107756
Nu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Jag valde mina helt efter vad Margareta Grääs lucköppningar visade, så jag är såklart nöjd när jag valt dem själv. Men förutom bra sminkgrejer är jag supernöjd med kalendern jag gjort till mig själv, så nästa år blir det nog en till sån. Ska göra i ordning den i september för då hinner jag glömma.
MM och LH kompletterar varandra väldigt bra och det jag känner att jag saknar får jag antingen via glossybox (som setting sprayen från LH) eller min hemmagjorda (som puder).
Men det ska bli skönt när all lucköppning är över så jag kan få en överblick över vad jag har och ifall det är nåt mer som behöver införskaffas.