Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bäst att du börjar spara redan nu, kalenderinköp kan bli dyra... och många...Jag är halvnöjd, har ju aldrig haft en kalender tidigare.
Men kommer nog köpa mig en dyrare nästa år, det är väldigt pluttiga förpackningar i min (Lumene)
Jag är väldigt nöjd med Glossybox! Det är inte speciellt mycket smink, utan mer andra skönhetsprodukter. Vilket jag är nöjd över, då jag själv inte använder sminkNu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Jag valde mina helt efter vad Margareta Grääs lucköppningar visade, så jag är såklart nöjd när jag valt dem själv. Men förutom bra sminkgrejer är jag supernöjd med kalendern jag gjort till mig själv, så nästa år blir det nog en till sån. Ska göra i ordning den i september för då hinner jag glömma.
MM och LH kompletterar varandra väldigt bra och det jag känner att jag saknar får jag antingen via glossybox (som setting sprayen från LH) eller min hemmagjorda (som puder).
Men det ska bli skönt när all lucköppning är över så jag kan få en överblick över vad jag har och ifall det är nåt mer som behöver införskaffas.
Jag är nöjd men har sån dålig koll på produkterna så får googla mig till när jag ska använda var och närNu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Jag valde mina helt efter vad Margareta Grääs lucköppningar visade, så jag är såklart nöjd när jag valt dem själv. Men förutom bra sminkgrejer är jag supernöjd med kalendern jag gjort till mig själv, så nästa år blir det nog en till sån. Ska göra i ordning den i september för då hinner jag glömma.
MM och LH kompletterar varandra väldigt bra och det jag känner att jag saknar får jag antingen via glossybox (som setting sprayen från LH) eller min hemmagjorda (som puder).
Men det ska bli skönt när all lucköppning är över så jag kan få en överblick över vad jag har och ifall det är nåt mer som behöver införskaffas.
Vilka dofter från Molton Brown har du luktat på hittills?Jag är nöjd med Anna G pralinerna, jättefina och goda! Mr Cake var jag nog ändå mer nöjd med förra året, mer variation då. Kommer nog inte köpa den nästa år.
Sömnadskalendrarna, nja, inte nöjd. Hade nog varit mer nöjd om jag gett en vän 3000 kr att köpa tyger och slå in åt mig
Molton Brown, tror den är okej, men tycker de flesta än så länge luktar ganska manligt Rituals 2d, för det priset är det bra men hade inte gett fullpris.
Jag är uppenbarligen kräsen ska nog hålla mig till ätbart
Typ fram till lucka 19 bortrest nu en vecka så öppnade i förväg testade duschcremen fiercely pepper Eller vad den hette, tyckte gag luktade KarlVilka dofter från Molton Brown har du luktat på hittills?
Nu blir @EmmaBovary ledsen Fiery Pink Pepper doftar ju såå gottTyp fram till lucka 19 bortrest nu en vecka så öppnade i förväg testade duschcremen fiercely pepper Eller vad den hette, tyckte gag luktade Karl
Jag måste verkligen sluta läsa HappySoaps som HappySocks, jag gör det varje gång du lägger upp något och verkar aldrig lära mig. Jag satt just och funderade över varför man har strumpor på sig i duschen
Jag läser också fel varje gång.
Jag med
Jag är halvnöjd, har ju aldrig haft en kalender tidigare.
Men kommer nog köpa mig en dyrare nästa år, det är väldigt pluttiga förpackningar i min (Lumene)
Jag är nöjd med Anna G pralinerna, jättefina och goda! Mr Cake var jag nog ändå mer nöjd med förra året, mer variation då. Kommer nog inte köpa den nästa år.
Sömnadskalendrarna, nja, inte nöjd. Hade nog varit mer nöjd om jag gett en vän 3000 kr att köpa tyger och slå in åt mig
Molton Brown, tror den är okej, men tycker de flesta än så länge luktar ganska manligt Rituals 2d, för det priset är det bra men hade inte gett fullpris.
Jag är uppenbarligen kräsen ska nog hålla mig till ätbart
Första året är man alltid lite försiktig. Vis av erfarenhet blir det bara dyrare och dyrare sen…
Nu är vi halvvägs igenom våra kalendrar! Vad tycker ni andra om era?
Nu blir jag mycket nyfiken på vad du får imorgon, samma sak eller en helt ny grej?Okej, jag vill härmed bestrida alla anklagelser om att jag skulle ha tagit del på dagens lucka
Visa bifogad fil 107756