Öppningstråden - adventskalender 2022

20221210_165254.jpg

Jag jobbade 13 timmar igår, så öppnar två luckor idag.

Gårdagens lucka i delikatesskalendern var flatbröd/kex med smak av vitlök och chili. Goda men lite på gränsen till starka för mig som inte gillar chili. Men men en mild mjukost kan det nog funka.

I tekalendern var det "lemon pie", ett grönt mate te. Inte min smak.

Ingen vinst på triss.
 
52ED5B95-9980-44D0-9761-92D58ECBF5C9.jpeg


I min egna var det idag ett par väldigt söta strumpor och en hårklämma. I effols var det gummiband som verkar vara av riktigt bra kvalitet. Ett en liten burk från L’occitane som jag inte riktigt vet vad den ska användas till så jag får läsa lite. En skrubbpåse till kroppstvålarna från HappySoaps. Teet från ETS är i dag grönt te med granatäpple och rosblad, helt klart en favorit! Ska försöka få tag i det framöver.
 
Idag ska jag tydligen få fina tassar 😁

Glossybox - handkräm från L'occitane

Lancôme - handkräm

Jo Malone - Body/handlotion i doften Peony & Blush Suede. Doftar också helt vansinnigt gott!

Lyko - rougeborste

Bodyshop - sheet mask i vitamin E

L'occitane - mandelskrubb för kroppen. Jag trodde att det var badsalt först, hatar att få badgrejer eftersom jag inte har badkar så det här var ändå snäppet bättre 😅

Cult Beauty - en sorts spray som ska göra håret mjukt och blankt. Jag har en vän som påstår att den här inte går att leva utan så det blir kul att testa 😁

Pappas Tekalender - Earl Grey med litchismak. Luktar gott och jag älskar Earl Grey 😁

IMG_20221211_084641_edit_2752579014630494.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp