Habina
Trådstartare
Vilken?
Glossybox ampuller. Från dr Babor tror jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken?
Babor-ampullerna. Det är någon ny variant, det har inte varit det i när jag körde dem.
Såklart äh, jag kan testa och dör jag så kan ni andra bara kasta era ju! Alternativt ge bort i julklapp till någon ni gillar lite mindre.Glossybox ampuller. Från dr Babor tror jag?
Oh no, jag har precis tagit bort plasten på YR-läppstiftet från förra året och tänkte börja använda nu. Jag satt och beundrade färgen tidigare idag och tyckte att det var så himla fint så jag hoppas att jag tål det.Idag var det ett till matte liquid lipstick, rött den här gången.
Ska bli spännande att testa både det och det rosa.
Läppstiftet jag fick förra året i yves rocher fick jag munsår av. Testade två gånger och det blev båda gångerna så jag tror inte att det var en sammanträffande bara. Så det har jag kastat.
Håller tummarna för det!!Oh no, jag har precis tagit bort plasten på YR-läppstiftet från förra året och tänkte börja använda nu. Jag satt och beundrade färgen tidigare idag och tyckte att det var så himla fint så jag hoppas att jag tål det.
Visa bifogad fil 107461
Glossybox - Ampuller.
Yves Rocher - Glittrig top coat.
Tvålbutiken - Tjäratvål! Gjort av tjära och ”doftar” tjära. Vad ska man med en sådan till?
Rooibos Tebutiken - Chai. Har det sedan innan, jättegott.
Beauty Pro - Handvård. Perfekt! Jag glömde ansiktsmask igår, så idag kan jag göra både face-/handtherapy.
Les Confitures a l'Ancienne - Marmelad av apelsin.
MrCake - Mintpralin i retur.
Åre chokladfabrik - Lakrits, inte min grej alls. Den åts såklart upp, men det var avigt tuggande
Gränna polkagris - Klubba med traditionell smak. Den godaste.
Malmö chokladfabrik - Ljus choklad med mintsmak. Jag gillar mint.
Pralinhuset - Kakaofyllning, god.
Då kan den nog vara användbar ändå, tack@Sasse tror tjärtvål brukar rekommenderas om man har någon lukt som fäst sig lite väl mycket på händerna
Åh, tjärtvål, det doftar ju så gott Det är inte helt ovanligt här i Finland. Tjära används här för dess goda egenskaper i flera olika produkter, bl.a. shampoo, vilket ska hjälpa mot mjäll och känslig hårbotten.Tvålbutiken - Tjäratvål! Gjort av tjära och ”doftar” tjära. Vad ska man med en sådan till?