Ska kolla när jag kommer hemVad är det för läppolja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla när jag kommer hemVad är det för läppolja?
Oj jösses! Hur många kalendrar har du?Nr 6:
Riktigt bra dag idag! Bara saker jag vill testa eller behöver.
12 faktiskt! Men den sista öppnas bara varannan dagOj jösses! Hur många kalendrar har du?
Edit: såg att @Sasse hade elva igång nu samtidigt också!
Är lite i chock här
Nänä, jag har bara 11! Jag är riktigt sparsam i årJa vem har flest kalendrar i år? kanske inte är @Zinfernia i år?
Ska alla vi andra i tråden skriva under på din sparsamhet och lämna vidare lappen till din mamma eller så? (för visst var hon lite skeptisk )Nänä, jag har bara 11! Jag är riktigt sparsam i år
Kände precis samma!Besviken på Ikeas kalender idag när det inte var en chokladpralin, hade sett fram emot den
Ja det blir väldigt trovärdigt om hon plötsligt får en namnlista där femtio pers intygar att jag är sparsam hon skulle nog inte tro på det om så självaste finansministern knackade på hennes dörr och berättade det öga mot ögaSka alla vi andra i tråden skriva under på din sparsamhet och lämna vidare lappen till din mamma eller så? (för visst var hon lite skeptisk )
Du får köpa Yves Rochers kalender nästa år. De brukar alltid ha ett rött läppstift med.Blir så avundsjuk på allas röda läppstift!
YSL har nog några kalendrar kvar om du vill ha röda läppstiftBlir så avundsjuk på allas röda läppstift!