Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vänd dig om o se om baken är rak utmed spåret. Om inte så får du göra om.
Såg nu detta: (Det är vad jag menar. Hästen går nog med vänsterbogen mot väggen. )
Har ingen bra bild där jag sitter nu, att lägga in, men sök så hittar du nog bilder ovanifrån som visar öppna så ser du precis hur bogarna ska vara. Som axel skrev, som när du ska in på en volt (fast du inte går in på volten)
Om hästen bara skjuter ut bogen o går åt sidan så är det inte att rekommendera.n visst borde det bli "cykelstyre inåt" dvs intre handtaget (bogen) lite bakåt och yttre framåt?
Om hästen bara skjuter ut bogen o går åt sidan så är det inte att rekommendera.
Titta på bilderna hur liten böjning det ska vara.
Hur har ni det med tyngdpunkten i en öppna? Rakt över, lite in- eller utåt?
Tycker på teckningarna att det ser ut som att tyngdpunkten är förlagd något inåt.?
Christobal, var har du fått denna bild. Det är trevligt med en källa, även om jag tror att bilden verkligen HAR använts tidigare.
Mvh
IngelaH
moderator
Jag kan nästan sjunga som Uggla, det tar fyra sekunder... Men här är det visst en sex sekunders sekvens.
Varför jag tycker den är hyfsad, eller mindre misslyckad än vanligt?
Det är ett av de första seriösare försöken på en hand och jag FÖRSÖKER verkligen, att med långa ben, komma ner i sadeln och "visa vägen" med kroppen. Och Tima viker sig inte på mitten och bara drar iväg med ytterbog, i alla fall inte så mkt som hon brukar.
http://s162.photobucket.com/albums/...428 MH-kurs/?action=view¤t=S5030373.flv
Tror det är ytterst vanligt att man gör för mycket.
Så måste man överkompensera än hit och dit och det blir spänt och eländigt och hästen försöker så den blir blå lyssna till alla signaler o slår knut på sig själv alt stänger av o går sin egen väg.