Öppna innan piruett

Sv: Öppna innan piruett

Du läser in ett tonfall som inte finns, ett vanligt misstag på ett skrivet forum.
Jag är återkommande, uppriktigt förvånad över vilka vägar diskussionerna tar här.

Och varje gång jag ridit för BB blir jag allt mer förvirrad över diskussionerna här och hur lite de har att göra med akademisk ridkonst.

Så jag fortsätter att ha roligt med mina hästars utveckling och så får ni diskutera TR och att det eller det är omöjligt.

Låter som en bra ide'. Och du har rätt angående tonfall, eller avsaknaden av den på ett skrivet forum. Man får gissa sig till den. Lycka till med BB träningarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 711
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 394
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 222
Ridning Hejsan! Jag rider på ridskola just nu som jag trivs väldigt bra på. Finns vissa hästar jag klickar med direkt och som jag får en jätte...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama