Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det går bra med dina nya boots!
Min vet och hovverkare sa också till mig att det inte var hovarna i sig som orsakdé ömheten (när hon helt plötsligt började ömma), utan en allergsik reaktion vilket visade sig i hovarna. Efter en vecka med b-vitamin och probimin som fixade till magen blev hon mycket bättre!![]()
Lycka till!
När plastfarbror OL´s lärjungar är i farten så är det alltid "allergiska reaktioner" eller långa "tillvänjningsperioder" Dom har ingen koll på vanliga hovsjukdomar.
Hur förklarade din vet denna allergiska reaktion. Och hade han något namn på den?
Men det låter som lindrig fång det du beskriver där? Eftersom probimin hjälpte, och det orsakades av gräs?
Alla,
nu har jag hämtat ut nya bootsen som jag fick leverarat med express-paket (ja det är en dyr pensionär jag har hemma...), så nu blir det nog bra. Ska testa komfortsulorna också, har inte användt dom tidigare men nu som han är såpass öm så känns det som en bra ide.
Nej det grundar jag på att en vet. som vid hovproblem rekomenderar en outbildad genuint okunnig person som har flera anmälningar på sig borde visa bättre omdömme eller byta jobb.
Vad ställde Veterinären för diagnos på din häst?
Som jag förstod dig så hade din Vet rekomenderat Ol och det tycker jag vore snudd på tjänstefel. Då denna avart till bilförsäljare inte borde få närma sig en sjuk häst.
Som jag förstod dig så hade din Vet rekomenderat Ol och det tycker jag vore snudd på tjänstefel. Då denna avart till bilförsäljare inte borde få närma sig en sjuk häst. Och hästägare som anlitar honom borde överväga sin lämplighet att handha något annat djur än en vandrande pinne.
Hej, än mindre en frisk häst för då blir den garanterat sjuk.![]()
I vanliga fall hade han haft sina Boa boots att ha på sig, men ena är sönder.Har skickat in den för reparation men kan ju dröja innan jag får tillbaks den....