Har @detmångarmadehondjuret svarat än?
(Om vi lägger till att alla andra förutsättningar för hundköp finns med i scenariot, förstås.)
(Om vi lägger till att alla andra förutsättningar för hundköp finns med i scenariot, förstås.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ syskon till honom ska ju födas i höst. Du o @TheaH kan köpa varsinJag vill ha Ammo.... du får klona honom åt mig
Typ syskon till honom ska ju födas i höst. Du o @TheaH kan köpa varsin
Om det ingår mer tid i drömmen, så blir det en Riesen. Jag ska helt klart ha en till sådan i mitt liv.
Åh, vår mastiff hette EiraEn Tollare med vita tecken från en redan vald uppfödare även namn redan bestämt: Eira längtar
Åh, vår mastiff hette Eira
Jag är nyfiken på isländsk fårhund. Sambon är rädd att de är för skälliga (och sen är frågan hur mycket vall de har i sig?).Om det ingår öronproppar för samtliga grannar så en isländsk fårhund igen . Rasen kommer nog alltid ligga närmast hjärtat men är helt enkelt inte rätt just nu.
Så - borderterrier idag med!
Jo, de skäller . Nu var väl min lite extrem och visst är det till viss del en uppfostringsfråga men det trillar väldigt lätt ut ett skall när de öppnar munnen. Jag misstänkte onekligen att min hunds dövhet som ökade med tilltagande ålder var självförvållad av allt glappande ...Jag är nyfiken på isländsk fårhund. Sambon är rädd att de är för skälliga (och sen är frågan hur mycket vall de har i sig?).