Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också ha en levertecknad Men det blev en svart även denna gång!dalmatiner helt klart! Med chokladprickar
Samma här. Med chokladprickardalmatiner helt klart! Med chokladprickar
Jag tycker du behöver mer flams och fladderöron i ditt liv också små paraboler i all ära, men det är allt fint när öronen är alldeles silkiga och fladdrar i vinden...!Den RINGMÄRKTE och BARNET kan få dela, det är ju jag som tycker de ska ha en flams istället.
Jag skulle köpa affenpinscher, eller en fralla till utan sjukdomar och med bra andning!Tar en gammal favorit från AoH: Om du skulle köpa ny hund NU, vilken ras skulle det då bli?
(Vi förutsätter att det finns pangkombinationer inom alla intressanta raser )
Här skulle det bli en borderterrier, men frågar ni mig om en månad kanske jag har ändrat mig igen...
Pumi Och eftersom det är bästa tänkbara kombination (TS skrev ju det!) så vet jag precis vilka föräldrarna är
Men om jag nu inte fick skaffa en sån (har ju faktiskt redan en) så skulle jag vilja ha en helt frisk cavalier (har ju bara en sjuk), en whippet som inte behöver kläder på vintern och en korthårig collie. Vet bara inte hur jag ska ha plats med fem hundar i min lilla etta...
Haha! Locka mig inte!Vet en kanonkull på g!
Salukis är tysta, vanligtvisEn större lugn och väääldigt tyst hundras