Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst var det väl en diskussion om just airdale och bruks för ett jag sedan?
Jag vill minnas att det fanns väldigt mycket fler som tävlade och tränade rätt högt upp om en kikade på rasen ner mot Tyskland?
Vi ses den 22a Ska bli otroligt spännande!Ang airedale så är jag inte så insatt i min rasklubb och det är sant att de mycket sällan förekommer på tävling. Det är nog som @Dentaku skriver, att att deras utseende ställt till det lite för dem. Det är en ståtlig och elegant hund med ett väldigt stolt och tjusigt steg. Om fler ägare var intresserade av att arbeta med dem så är det fortarande en hund som kan bli bra men sällan bäst på det mesta. Observera bara mina teorier. Min känns som om han skulle gå att träna på "allvar". I alla fall med en mer erfaren förare.
Pälsen ska man absolut inte raka eller klippa . Om man rycker den så har man en fantastisk allvädershund som aldrig fryser, knappt drar med ett barr in samt väldigt sällan blir blöt inpå skinnet. Pälsen är som en oljerock. De betraktas precis som @Tetri skriver som den minst terrierliknande terriern.
Om du kan på onsdag den 22:a @Red_Chili så får du i alla fall hälsa på min.
Vi ses den 22a Ska bli otroligt spännande!
Hahah, det är tur att jag inte är ensam om att vara virrig, jag hade redan skrivit in den 20e i kalendernJag ändrade mitt inlägg. Den 20:e är det. Funkar det oxå?
Jag som inte skulle ha en omplacering igen är sugen på en 12 mån cocker, som visserligen verkar bo hos uppfödaren, det är ju trots allt bättre än en köpare som tröttnat.
Men jag vet inte om det är risk att det blir en lite mer krävande hund än vad jag hade tänkt mig nu. Det är ju synd om jycken blir lidande i en småbarnsfamilj, samtidigt hade det varit kul att träna allt det där som jag egentligen ville men inte kunde med islänningen. Suck, livet utan hund är så tråkigt, enkelt javisst, men tråkigt
Du vill inte ha en dobermannIdag vill jag ha en dobermann! Träffade en supersöt liten vappis igår.
Klart du ska ha dobbisIdag vill jag ha en dobermann! Träffade en supersöt liten vappis igår.
Liggsår är inte att leka med....Idag vill jag ha en rejält byggd och ganska långsam hund, tänker mig att skaderisken minskar då