Om du skulle köpa hund NU?

Är så innerligt nöjd med de två jag har just nu :love:!
Bästa kompisen/grannen har dessutom en 11-veckors labbevalp = man kan gå och pussa valpmage och allmänt fascineras för att sedan lämna tillbaks den när den bits, kissar och är allmänt jävlig :idea: :rofl: :rofl: :rofl:

Som säkert även är till salu :D ;) Fast nu krymper nog haneskaran......fått en intressent på en hane, så bara en otingad hane kvar i så fall......:angel::p
Men så får du inte säga. Jag måste dra igång projektet att övertala sambon att vi visst kan skaffa en hane i år.. Istället för en tik nästa år :D

Men så får du inte säga. Jag måste dra igång projektet att övertala sambon att vi visst kan skaffa en hane i år.. Istället för en tik nästa år :D
Förstår inte, bara åk o köp den av @russinbulle och när din sambo undrar så bara:
c000501a7c43f8aa04b950d6985454927788ef8b8daaee3609f995be73b73d7f.jpg

Det blir ingen hund här, och det är tur för jag kan ändå inte välja :laugh: :rofl:

Långhårig tax, cavalier king charles spaniel. belgisk vallhund/ alla utom laekenois och whippet är de raser jag skulle vilja ha. Men inser min begränsning om hund just nu och definitivt bruksraserna så jag får sukta på avstånd :up::meh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 963
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar