Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som säkert även är till salu Fast nu krymper nog haneskaran......fått en intressent på en hane, så bara en otingad hane kvar i så fall......Skulle jag köpa en hund nu så skulle det lätt bli en av russinbulles heelervalpar Jag blev lite småkär i ena hanvalpen
Psst, Ikeas mjukdjur går att köra i maskinSjälv skulle jag idag kunna tänka mig en tyst och snäll tyghund, i slätt fint tyg - som jag bara behöver damma av ibland
Men så får du inte säga. Jag måste dra igång projektet att övertala sambon att vi visst kan skaffa en hane i år.. Istället för en tik nästa årSom säkert även är till salu Fast nu krymper nog haneskaran......fått en intressent på en hane, så bara en otingad hane kvar i så fall......
Men så får du inte säga. Jag måste dra igång projektet att övertala sambon att vi visst kan skaffa en hane i år.. Istället för en tik nästa år
Förstår inte, bara åk o köp den av @russinbulle och när din sambo undrar så bara:Men så får du inte säga. Jag måste dra igång projektet att övertala sambon att vi visst kan skaffa en hane i år.. Istället för en tik nästa år