Om du skulle köpa hund NU?

Jag vill seriöst ha 10 st likadana! Jag menar kan det bli bättre än såhär:
7EB8CFC5-7BBF-433F-8947-33452F470A2D_zpsdw9lbsky.jpg

:love::love::love::love::love:

Däremot får de andra nio gärna vara hela.. :cautious:

Senaste dagarna har jag varit otroligt nöjd med mitt rasval. Råkade se filmer på när valpen var 8 veckor, nu är hon 5 månader, så nu vill jag ha en till valp! Hon var ju så sööööt :love:

Hahaha, jag bara måste skriva här nu. Förra måndagen tänkte jag att jag köper hund från översta annonsen på Blocket bara det är en liten, korthårig hund. Och det var det! :-o Sedan gick jag vidare i livet, typ. ;) Nu tänkte jag åter att jag köper det som är överst på Blocket. Vad skådar jag om inte samma annons!! :-o :laugh:

Rasen är podengo portugues (pequeno, tror jag). :)

Idag skulle jag köpa mig en Keeshond. Sitter för tillfället på ett tåg med en sådan liggandes på mina fötter och jag är helt såld! :love:

Idag skulle det (förvånansvärt nog!) få bli en svart labbe istället för en golden :love: Jag råkade se lite för mycket gulliga svarta labbevalpar på instagram...

En dalmatinerhane av lättare typ som ändå är framgångsrik på utställning. Den ni, det blir en svår nöt att knäcka!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 963
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10