Om du skulle köpa hund NU?

Såg en ung labbe idag och tänkte för ett ögonblick att en sådan vänlig älskvärd hund som gillar att apportera skulle man ha! :love:

Annars suckar jag fortfarande efter en staffe trots att jag vet att jag inte skulle kunna ge den vad den behövde :arghh: någon som har en lat pensionerad staffe som vill spendera några sista bortskämda år åt att maska i soffan och sängen? :angel::D

Idag vill jag ha en sån här :meh:
dog+%2528138%2529.jpg

Jag vill ha en son efter min amerikanska cockerspaniel, ett gäng dansk-svenskar till också har jag alltid velat ha en strävhårig foxterrier. Eller tre. :angel:

Drömmen är en egen schäfer, då jag är uppväxt med rasen. Tyvärr besitter jag inte engagemanget en schäfer kräver pga min psykiska ohälsa.

Annars en till Leonberger. :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 970
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30