Om du skulle köpa hund NU?

Galgo Espanol, släthårig tik. Länge varit drömmen, råkade dock bli med pumi korsning istället. Sambon har en viss förkärlek till vallhundar. Men en vacker dag ska jag ha min Galgo :P

Chihuahua,ruski toy (med res på stavning) vad som helst som är litet,inte plöjer rakt igenom nyplanterade rabatter,inte dundrar rakt in i mig eller pinnen utan att stanna,inte biter sönder saker eller bär ut allt som ligger i kuvösen o lägger det över hela trädgården.
Och jag tror jag har kommit på varför det är så populärt att ha fina hem utomlands o ha hund i kennelhus med tillhörande 4kant. :idea:

En red merle-aussietik som föddes igår. Föreslog för maken att jag skulle kunna få henne i försenad födelsedagspresent, han bara suckade :D :p !

Jag såg nog den kullen på Facebook idag och jag förstår att du vill ha den tiken. Hela den kullen ger ju "vill ha cravings". :eek:

Jag såg nog den kullen på Facebook idag och jag förstår att du vill ha den tiken. Hela den kullen ger ju "vill ha cravings". :eek:

Ja, med en fyrfaldig champion till pappa från en kull som är en av de allra mest och högst meriterade inom rasen, och en mamma som är moster till min unghund.... What's not to like liksom :D

Det vore ju sjukt kul med en airedale till här!
Skämt åsido, är det cairn och border? Jag har kanske inte hängt med riktigt?
Japp, cairn och border så jag är ju inte ute och velar mellan totalt olika hundtyper för en gångs skull :D.
Vill ha en liten glad skit nu men sen är det nog dags för en större, kommer helt klart att kika på airedale då :up:.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 971
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar