R
Raderad medlem 94602
Hoppsan som det kan bliJa och så har jag svårt att bestämma vad som ska behållas,så alla är kvar än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan som det kan bliJa och så har jag svårt att bestämma vad som ska behållas,så alla är kvar än så länge.
Som man bäddar får man ligga var det välHoppsan som det kan bli
Jasså, är det fullt i sängen och du får sova i hundkorgenSom man bäddar får man ligga var det väl
Fasen - har du köpt punkterade hundar@Voff tack o lov inte! MIna hundar är förvisade till hundrummet,speciellt dom som läcker på nätterna
Med det bästa av alla raserna så klart?En blandras, cairn x borderterrier ! Kan slänga in lite isländsk fårhund också .
Självklart! Så blir det alltid med blandraser, vet du väl ?Med det bästa av alla raserna så klart?
En red merle-aussietik som föddes igår. Föreslog för maken att jag skulle kunna få henne i försenad födelsedagspresent, han bara suckade !
Näää, inte posta sådana inlägg nu när jag åtminstone bara har två raser att vela mellan !I dag och många andra dagar - en airedale till. Min är så jäkla rar och duktig nu och jag kollar filmer med valpar och vuxna.
Näää, inte posta sådana inlägg nu när jag åtminstone bara har två raser att vela mellan !
Jag såg nog den kullen på Facebook idag och jag förstår att du vill ha den tiken. Hela den kullen ger ju "vill ha cravings".
Japp, cairn och border så jag är ju inte så ute och velar mellan totalt olika hundtyper för en gångs skull .Det vore ju sjukt kul med en airedale till här!
Skämt åsido, är det cairn och border? Jag har kanske inte hängt med riktigt?