Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, man kan inte avvika från terrierspåret ! Har man en gång fastnat så sitter man där !Om jag någon gång skulle avvika från mitt terrierspår skulle jag också få vansinnigt svårt att välja.
Briard, boxer, Welsh Corgi Cardigan, löwchen till barnen, västgöte, norsk lundehund, storpudel, spinone, rysk svart terrier. Jösses!
Äh, man kan inte avvika från terrierspåret ! Har man en gång fastnat så sitter man där !
Haha Det vore nåt. Skulle nog t o m funka om jag åker upp till nkpg för att lämna ungarna hos deras pappa och kommer hem med en valp.
Låter rimligt tkr jagHaha Det vore nåt. Skulle nog t o m funka om jag åker upp till nkpg för att lämna ungarna hos deras pappa och kommer hem med en valp.
Nån måste ha lagt den, stamtavla o andra papper i min bil utan att jag märkt det
IlandsproblemOch nu råkade jag hitta en planerad azawakh-kull som låter tokbra...
Haha! Jag har absolut ingen som helst möjlighet (eller lust heller egentligen) att ha en till hund nu. Men ja, bara att det föds bra kullar gör ju att jag kan hoppas på fler sådana i framtiden. Uppfödaren har erfarenhet av saluki också om jag inte tänker fel, så jag ska nog ta kontakt och fråga lite om skillnader mellan rasen osv. Hade bra koll på azawakh ett tag, men det är några år sedan nu.Ilandsproblem
Haha! Jag har absolut ingen som helst möjlighet (eller lust heller egentligen) att ha en till hund nu. Men ja, bara att det föds bra kullar gör ju att jag kan hoppas på fler sådana i framtiden. Uppfödaren har erfarenhet av saluki också om jag inte tänker fel, så jag ska nog ta kontakt och fråga lite om skillnader mellan rasen osv. Hade bra koll på azawakh ett tag, men det är några år sedan nu.
Haha, senast det hände mig var förra sommaren, och då flyttade en liten dåre in här... 11 månader gammal och börjar äntligen(!) komma bort från att vara vidrig valp. Inte en chans att jag förstör allt genom att dra hit en till ung galning nu.. 4 års åldersskillnad mellan hundarna är ganska lagom...Det händer några gånger i kvartalet att jag ser en kombination jag verkligen vill ha och varje gång det händer tänker jag att mitt liv går under om jag inte får en valp från den kombinationen, hehe. Händer som sagt rätt ofta för mig men jag har inte ens en hund
Jaha, vilken vill du ha tro. Den med bara rosa näsa eller den med rosa näsa och två vita tåspetsar på baktassarnaHaha Det vore nåt. Skulle nog t o m funka om jag åker upp till nkpg för att lämna ungarna hos deras pappa och kommer hem med en valp.
Nån måste ha lagt den, stamtavla o andra papper i min bil utan att jag märkt det
Spännande!Och nu råkade jag hitta en planerad azawakh-kull som låter tokbra...
Det har hänt mig en gång. Just nu ligger en valp från den kombinationen och sover brevid min säng.Det händer några gånger i kvartalet att jag ser en kombination jag verkligen vill ha och varje gång det händer tänker jag att mitt liv går under om jag inte får en valp från den kombinationen, hehe. Händer som sagt rätt ofta för mig men jag har inte ens en hund