Båda två!Jaha, vilken vill du ha tro. Den med bara rosa näsa eller den med rosa näsa och två vita tåspetsar på baktassarna
Fast kanske bättre vänta till vi ser vilken som är mer och vilken som är mindre galen av dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda två!Jaha, vilken vill du ha tro. Den med bara rosa näsa eller den med rosa näsa och två vita tåspetsar på baktassarna
Fast kanske bättre vänta till vi ser vilken som är mer och vilken som är mindre galen av dom
Jag skulle dock inte rekommendera rasen till någon Men underbart sötaTack vare @TheaH så får är jag tillbaka på Chodskyn igen.. Kommer aldrig kunna bestämma mig..
Nu vart jag nyfiken på Chodský pes, och gick in på SKK för att läsa lite. Verkar vara sjukt trevliga, fina hundar! Såg lite tråkigt ut med höft- och inavelsstatusen dock..Tack vare @TheaH så får är jag tillbaka på Chodskyn igen.. Kommer aldrig kunna bestämma mig..
Sen i övrigt är Chodskýns tassar på SKK's teckning typ det roligaste jag sett. Snälla säg att deras tassar inte egentligen ser ut sådär??
Inte en kelpie ?Vill inte ha en till hund just nu men nästa hund blir nog en schipperke igen. Eller så blir det en omplacering från typ hundstallet.
Jag har också sneglat på Chodskyn men det känns som ett väldigt osäkert kort både mentalt och hälsomässigt (HD/ED)?Jag skulle dock inte rekommendera rasen till någon Men underbart söta
PMar dig, vågar inte skriva det öppetJag har också sneglat på Chodskyn men det känns som ett väldigt osäkert kort både mentalt och hälsomässigt (HD/ED)?
Och så låter rasbeskrivningarna lite för bra, passar till allt från soff- till skyddshund på något vis...?
Vad är det som får dig att inte rekommendera den ?
Pm:a till mig med, har glömt vad det var du sa. Har luskat lite, men om du vet något mer...?PMar dig, vågar inte skriva det öppet
Inte en kelpie ?
Kelpie?Brukshund, hane, 20-28 kg. Inte för mycket päls och massor med arbetsvilja och motor. Finns dom?
Kelpie?
Australian Cattle Dog? Så fula att de är söta, jäkligt mycket hund vad jag förstått.Brukshund, hane, 20-28 kg. Inte för mycket päls och massor med arbetsvilja och motor. Finns dom?
Ingen aning men jämfört med Aussie känns kelpiesar någon mindre pälsigaVisst har dom underull?
Ingen aning men jämfört med Aussie känns kelpiesar någon mindre pälsiga