Aha...tack!Pigga och samarbetsvilliga men väldigt mycket rädslor tyvärr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha...tack!Pigga och samarbetsvilliga men väldigt mycket rädslor tyvärr...
Du har säkert träffat JÄTTEMÅNGA varghybrider ...
Stör inte. Jag mailar just med en kille som importerat en RENRASIG varg från sibiriska tajgan och parat henne med sin havanais-hane. Jag har tingatDu är bara avis. De bor i hemlig bunker ägd av försvaret. Man måste kunna bygga satelliter av papptallrikar och gem för att få komma in.
(Varför får jag "nakensexvargar" i huvudet? Vem har skrivit om sådant???)
Stör inte. Jag mailar just med en kille som importerat en RENRASIG varg från sibiriska tajgan och parat henne med sin havanais-hane. Jag har tingat
(Varför får jag "nakensexvargar" i huvudet? Vem har skrivit om sådant???)
Och min första hundYEY!
En wolfinais! Bukes första
Ingen, hoppas jag!
Och min första hund
Jomen! Nånstans har jag läst om Nakensexvargar. Inte heller frekventerar jag andra forum än Buke.
Ahhhh!
Ja till Liv!
Jag såg föreställningen av Liv Strömqvist (lööööv) och där spann en av skådespelarna loss fullständigt om Nakensexvargar och Steve Sem Sandberg.
Nåt av det bästa jag sett. Alltså hela föreställningen. Inte just det.
Nu ska jag lyssna på Whitney Huston.
Äh, du har ju drömt nåt!
JAAA! Jag vill också ha en ! Fast jag vill ha lite ovtjarka i också, kan du fixa det på något sätt tror du ?Stör inte. Jag mailar just med en kille som importerat en RENRASIG varg från sibiriska tajgan och parat henne med sin havanais-hane. Jag har tingat
Eller *host* druckit nåt *host*Äh, du har ju drömt nåt!
Nää, om jag får välja vilken ras som helst så väljer jag en som ser för evigt ut som en valp ocksåÄven den där lär väl lämna valpåldern förr eller senare dock.