Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oseriös avelJAAA! Jag vill också ha en ! Fast jag vill ha lite ovtjarka i också, kan du fixa det på något sätt tror du ?
Tss. Hundarna blir vad man gör dem till.Oseriös avel
Varghybrider är väl dock rätt olagliga att inneha i Sverige, och med lite lätt historiekunskap bör man ganska enkelt förstå varför.Okeeeej,,,,,,,,,,,
Dom jag träffat har varken varit plågade, sjuka eller mentalt instabila utan tvärt om så är det djurplågeri så är allt djurägande djurplågeri och speciellt hästägande som är så långt från vildhästens natur som man kan komma. Eller alla djur som sitter största delen av sitt liv i bur som hamstrar, tamråttor, kaniner etc.
Å, jag velar fortfarande, men finsk lapphund lutar det åt. Jag studerar olika kennlars hemsidor och läser på rasklubbens sida. Svårt! Hur vet man att en kennel är bra? Jag har t ex ratat en kennel för att de har så många olika djurslag, inte information om sålda valpars/hundars hälsa och dessutom felstavat kennelnamn. Är det knasigt?
Coccylana-Etyfin?Eller *host* druckit nåt *host*
Varför inte renrasig ovtjarka då? Det skulle jag kunna tänka mig att ha en.JAAA! Jag vill också ha en ! Fast jag vill ha lite ovtjarka i också, kan du fixa det på något sätt tror du ?
Just idag vill jag ha någon häftig jakthund (av modell som går att använda i jakt i Sverige alltså). Skyller allt på @AraSlei och @Elegant machinery
Då är du ju inne på samma ras som jag är!Å, jag velar fortfarande, men finsk lapphund lutar det åt. Jag studerar olika kennlars hemsidor och läser på rasklubbens sida. Svårt! Hur vet man att en kennel är bra? Jag har t ex ratat en kennel för att de har så många olika djurslag, inte information om sålda valpars/hundars hälsa och dessutom felstavat kennelnamn. Är det knasigt?
En nakenhund ?Idag vill jag ha en blue merle shelti,collie,aussie, men utan pälsen.
En mastiff ! Skämt åsido, såg ett program om en man som hade Parkinson, han hade en Grand danois som hjälp, att "dra igång" honom, stödja honom och så vidare.Ikväll strejkar mina leder rejält, så en eller två stora lugna kolosser som jag kan luta mig mot tack
Vanligt mastiff nej - men två bullmastiffer skulle jag kunna tänka mig. Gärna mörkt tigreradeEn mastiff ! Skämt åsido, såg ett program om en man som hade Parkinson, han hade en Grand danois som hjälp, att "dra igång" honom, stödja honom och så vidare.
Mest kan jag dock tänka mig att hunden var en motivering för att röra sig, många med Parkinson blir passiviserade .
Just idag vill jag ha någon häftig jakthund (av modell som går att använda i jakt i Sverige alltså). Skyller allt på @AraSlei och @Elegant machinery