Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att kapa en fastighet som är belånad.Googlade lagfartskapning och
Oj, hm en Uhip ridtrenchcoat kanske och en ny yogamatta, det är de onödiga vill ha saker jag har på min lista just nu. Underbart att kunna cykla i en perfekt regnkappa och inte bli blöt eller för varm hela sommarhalvåret och sedan vara varm på höst och vinter (jag har en regnjacka som är ok och en höst och vårkappa som är bra men inte så fin, så det är ren vill ha grej. och jag har en ok yogamatta)Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Jag tänker såhär: att investera i sin hobby är också att investera i sig självVill ju spontant svara med onlinekurs, fysiobesök, kampleksaker och dragsele. Allt till hunden.
Men på mig själv är jag sjukt dålig på att lägga pengar. Ett besök hos frisören hade jag verkligen velat ha (klipper mig själv pga onödigt att lägga pengar på nått som blir typ ok hemma i badrummet), lite nytt smink (mascaran är nog lila gammal som mig) och ett besök hos fysion och för pengarna som blev kvar skulle jag köpa kläder.
Lägger aldrig pengar på mig. Pengarna skyfflar jag in i mitt intresse med hunden, har inga problem att köpa grejer till mig i det (typ skor, träningskläder etc) men sånt som är bara för mig - aldrig.
Jag tänker såhär: att investera i sin hobby är också att investera i sig själv