jag köpte precis en ny diskmaskin (lite mer än 5000 dock)...
Annars hade jag lagt pengarna på en fotoworkshop
Annars hade jag lagt pengarna på en fotoworkshop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår vad du menar! Men det kanske skänker dig mer tillfredsställande med hundtäcket för 1000kr? Jag blir nog lyckligare över en ny tvättmaskin än tre par skor till exempel. Då har jag ju skönt bort mot själv mer med tvättmaskinenJo absolut, men tillika som jag kan köpa ett täcke till hunden för 1000:- så klipper jag mig själv på måfå Att lägga pengar på mig utan att det är kopplat till något annat om du förstår hur jag menar På samma sätt som att jag inte tänker en sekund på att köpa bra, hållbara kläder och skor till mitt barn men tycker att byxor till mig själv för 200:- är dyrt och onödigt.
Jag är inte så viktigt.
Vet faktiskt inte ...Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Jag förstår vad du menar! Men det kanske skänker dig mer tillfredsställande med hundtäcket för 1000kr? Jag blir nog lyckligare över en ny tvättmaskin än tre par skor till exempel. Då har jag ju skönt bort mot själv mer med tvättmaskinen
Stenskott går på försäkringenEn vindruta till bilen r/t stenskott.
Ramlade nyligen in en svinfin men djupgående märla från absolut ingenstans. Eller jo - men kraften i knallen kändes knappast avhängigt avstådet till framförvarande fordon.
Skulle det ramla in en massa lusentappar på kontot just nu skulle jag kunna serva bilen utan hål i plånboken och låtsas som detta aldrig hänt = BLISS!
Yes (om än med självrisk).Stenskott går på försäkringen
Åh cykel! Det hade jag velat ha.En cykel.
Nåt till häst, hund och barn. Typ. Jag har allt jag behöver.Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!