Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inget direkt att förändra i huset Allt är funktionsdugligt, helt och rent. Vi gör lite småfix när det behövs bara. Kostar bara småsummor.Jag skulle hälla allt i min gård.
Nytt bättre värmesystem, solpaneler, nytt kök och nytt badrum.
Sedan så vore nog de pengarna slut.
Ja, vi siktar på det. Jäkligt mäktigt att inte ha några lån på husetDå hade jag absolut lagt det på amortering av huslånet!
Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Solpaneler? de ger en billigare framtid.Allt är funktionsdugligt, helt och rent.
Nä, ser ingen ekonomisk vinning i solpaneler.Solpaneler? de ger en billigare framtid.
Värmepump? Billigare värme.
Något som ger avkastning på något vis.
5000 är ju inga pengar alls! (frånsett att det är halva min "månadslön")
Jag skulle köpa kläder. Det är en post som är sorgligt försummad sedan en tid tillbaka. Har dessutom tappat kilon eftersom jag inte har nån aptit så mycket hänger löst.
Ja, vi siktar på det. Jäkligt mäktigt att inte ha några lån på huset
Hade definitivt lagt dom till "pengar-att-köpa-TV-för" kontot för att snabbare komma upp i den summan jag försöker spara ihop till.Om ni hade 5000kr ni måste spendera på "nåt till dig själv". Vad skulle göra/köpa då? Betala hyra, räkningar, lån mm gills icke!
Lämna kvar ett litet lån som skydd mot fastighetskapning.Jäkligt mäktigt att inte ha några lån på huset
Googlade lagfartskapning och det känns som att Lantmäteriet har bra rutiner för att det ska förhindras.Lämna kvar ett litet lån som skydd mot fastighetskapning.