Olika barn leka bäst ;)

Glimfeather

Trådstartare
Lite bilder från senaste badturen med Sirius, Turbo och YorkWanns Kimi, samt Tulla som aaaaldrig skulle få för sig att bada!

31444045.jpg

31444058.jpg

31444126.jpg

31444127.jpg

Prinsessan
31444130.jpg

Sv: Olika barn leka bäst ;)

"Om jag står såhär länge nog på stenen kanske hon fattar att jag vill gå hem!" :p

Jaaaaaaa :love:

Just nu är Sirius lite pissed, för han har uvi och kan inte förstå varför han inte får bada eller springa ihjäl sig :p

Haha, inte för att han får det annars heller :p Men varför han inte får jaga Kimi är en gåta :confused:

Härligt de ser ut!! :D

Buffa å Jaffa ser lite småsura ut, de vill ju oxå leka!
Så, planera in en lek/bad dag snart tro?! :)

Är det bara jag som inte ser bilderna?:confused:

Kan se bilderna om jag kollar på länken, härliga bilder:)!

edit, Meen, alltid när jag skriver att jag inte kan se så, så kan jag se bilderna precis efter att jag har skickat inlägget:cool:

Senast ändrad:

Ja, nu får Sirius bada igen så jag tycker vi passar på så snart det finns tid :)

Tack för kommentarerna. Roligt att ni gillar bilderna :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 858
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 864
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 005
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka