...och så tar vi nästa fråga......

Sv: ...och så tar vi nästa fråga......

Hej.
Läste att din hund hade råkat ut för en armbågsfraktur som valp. Jag är ren desperat här för det har min unghund också gjort. dock vill de ej gå in och operera då hon fortfarande växer. ( Risker med atros och dyligt)Har provat att gips men dock utan bra resultat.Gipset ramlar av hela tiden och med det vill inte skadan läkas. Detta är nu över två månader sedan hon skadades.Min fråga till dig är då om din nu har blivit bra och inga men av det. Berätta gärna var frakturen satt osv. Atros? Vår hund skada sig efter att en annan hund överfallit henne. Sökte på sökmotorn om armbågsfrakturer på hund och den hitta dig! Är dig evigt tacksam över ett svar! Mvh Tina Thomsen

Sv: Re: ...och så tar vi nästa fråga......

[ Snälla, jag är helt desperat. Behöver hör om din hund operation som hon gick igenom när hon var valp! Min har också råkat ut för en armbågsfraktur som dom inte vill operera eftersom hon fortfarande är valp. Skriv gärna och berätta. Mvh Tina petertina2005@yahoo.seQUOTE=Bebben;3287534]Spelar ingen roll alls!

Däremot kan dom fråga om det, och du ska kunna visa upp något bevis på att det inte är pälsen som är dålig osv.
Vår äldsta tik har ett långt ärr längs ena frambenet, från armbågen och neråt, men dom har aldrig frågat om det.

Hon fick en svår armbågsfraktur som valp, och är opererad där.[/QUOTE]

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 210
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Min yngsta hund gjorde illa tassen förra veckan, och har sedan dess haft 10-12 stygn vid två av tårna. Hittills har det varit ganska...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar