Nytt friskt blod...

Sv: Nytt friskt blod...

"kl"

Spännande ämne.
Men ger utrymme till funderingar.
Jag är ju ren och skär :p dressyrryttare, men openminded.
Jag och några vänner (dressyrare som inte är bukefalister) träffas och pratas vid tämligen ofta om just detta.
Vi supportar varandra och lär av varandra och försöker coacha varandra vid tävling.

DET tycker jag har gett mer än regelrätt dressyrträning för utbildade tränare.

Varför?

Är det inte du som brukar retas med taktandet :devil:

Fio lurar i vassen - hon hugger snart igen:D

Jag vill gärna se en skär (rosa) dressyrryttare! :D
Utdöende släkte det där..

Susan skrev:
Är det inte du som brukar retas med taktandet :devil:

Fio lurar i vassen - hon hugger snart igen:D

Barock börjar likna ett zoo.. gäddor och minigrisar och flodhästar.
Vad kommer härnäst? :eek:

Haha, då kan ju du och jag ha en longeringsbuketräff på fredag :bump: och så kan vi bråka om vems sätt som är bäst :idea:

Djurjouren skrev:
Haha, då kan ju du och jag ha en longeringsbuketräff på fredag :bump: och så kan vi bråka om vems sätt som är bäst :idea:
Gud, det där hade jag velat sett! :rofl:

Jag vet hur spider kan bli när hon tycker något görs på fel sätt, och kan tänka mig att du är likadan. Er diskusion skulle man haft på video :devil:

Aj f-n, du har minne som en häst också...:o
Men då kan vi ju visa varann, jag piafferar och du taktar :devil: :D
Skämt åsido, jag är nyfiken på många av er.
/Malin

:p Det där är jag på! Inte för att säga att mitt sätt är bäst utan för att få se hur någon annan gör det hela!

Vem vet vi kanske gör mer eller mindre lika i longeringen.
Och sedan att vi bägge är så förtjusta att rida in hästarna och börja utbilda dem på det sättet gör inte saken sämre.

Det lär bli en intressant fredag. ;)

Sv: Nytt friskt blod...IGEN!

*************knapplån**********************

OM vi ska lära oss något av varandra är det bättre att lyssna och inte trycka ner.
Det är roligt att läsa om andras erfarenheter! Stoppa inte flödet! Bara kom ihåg att ta råd och tips över Internet för vad de är. Den du "pratar med" vet inte bakgrunden. :cool: T_B

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 064
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
20 860
Senast: Tufs
·
Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 534
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 518
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar