BulletForMyValentine
Trådstartare
Fick hux flux ta över en Kinapuff igår. Vi har passat henne en gång innan och då var hon väldigt kräsen, då fick vi med ett foder, små ljusbruna kulor, vet inte va det var för nått. Nu fick vi inte med nått. Vet inte heller vad hon fått innan.
Tips på vad man kan göra för att få henne äta?
Vägrar blanda i matrester/ burkmat, har haft ett helvete med en annan hund där man blandade i saker i torrfodret.
Best friends Balance vägrade hon äta, Pedigree åt hon några kulor av.
Hon älskar frolic men hon kan ju inte leva på godis bara.
Vet att hon måste stadga sig först i nya hemmet men vill inte se henne hungrig vilket hon verkar vara Hon går och äter ur dom andra hundarnas matskålar men där är det iblandat frolic, matrester och annat smått och gott ena hunden äter dessutom bara frolic. Detta är inte mina hundar så det kan jag inte göra nått åt det.
Har märks att hon inte äter torra kulor utan jag blötlägger dom, hon verkar föredra små kulor oxå. Tips på foder?
Nått annat man ska tänka på?
Tips på vad man kan göra för att få henne äta?
Vägrar blanda i matrester/ burkmat, har haft ett helvete med en annan hund där man blandade i saker i torrfodret.
Best friends Balance vägrade hon äta, Pedigree åt hon några kulor av.
Hon älskar frolic men hon kan ju inte leva på godis bara.
Vet att hon måste stadga sig först i nya hemmet men vill inte se henne hungrig vilket hon verkar vara Hon går och äter ur dom andra hundarnas matskålar men där är det iblandat frolic, matrester och annat smått och gott ena hunden äter dessutom bara frolic. Detta är inte mina hundar så det kan jag inte göra nått åt det.
Har märks att hon inte äter torra kulor utan jag blötlägger dom, hon verkar föredra små kulor oxå. Tips på foder?
Nått annat man ska tänka på?