R
Raderad medlem 68338
Det har varit fantastiskt roligt att följa din resa och utveckling! Har du lust att PM:a mig din Instagram så jag kan fortsätta följa dig där?
Självklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har varit fantastiskt roligt att följa din resa och utveckling! Har du lust att PM:a mig din Instagram så jag kan fortsätta följa dig där?
Det har verkligen varit roligt att följa dig och din fantastiska utveckling.Det känns lite som att tråden har kommit till vägs ände!
För snart ett år sedan startade jag den för att jag ville testa att måla något att ha ovanför min nya schäslong. Hur svårt kan det vara att måla en tavla? Hur gör man egentligen? Vad ska man ha för material och färg? Hur blandar man färger, hur ser ett ansikte ut? Kan man öva upp sin motorik, sina ögon, kan man faktiskt lära sig att måla om man bara ger sig fn på det?
Tack vare denna tråd, alla tips, allt stöd och alla glada och positiva inlägg och hejarop så tog jag mina första stapplande steg inom måleriet. Tanken var att måla den där tavlan, något dekorativt att hänga ovanför soffan, men det blev så MYCKET mer.
Jag hittade en PASSION!
Jag vill verkligen tacka er alla från djupet av mitt hjärta för det ni gjort för mig! Aldrig trodde jag att främmande människor skulle kunna göra det här! För det är ju ni som gjort det. Hjälpt mig att finna min passion i livet! Hur coolt?
För er som vill fortsätta följa mig finns jag på instagram. Håller lite uppsikt i tråden och om den kommer till liv igen med någon annan så vill jag gärna ge tillbaka, om jag kan.
Tack ALLA!
(avslutar med det nästan färdiga resultatet, lite småfix kvar)
Visa bifogad fil 56316
(film på Instagram)
Det känns lite som att tråden har kommit till vägs ände!
För snart ett år sedan startade jag den för att jag ville testa att måla något att ha ovanför min nya schäslong. Hur svårt kan det vara att måla en tavla? Hur gör man egentligen? Vad ska man ha för material och färg? Hur blandar man färger, hur ser ett ansikte ut? Kan man öva upp sin motorik, sina ögon, kan man faktiskt lära sig att måla om man bara ger sig fn på det?
Tack vare denna tråd, alla tips, allt stöd och alla glada och positiva inlägg och hejarop så tog jag mina första stapplande steg inom måleriet. Tanken var att måla den där tavlan, något dekorativt att hänga ovanför soffan, men det blev så MYCKET mer.
Jag hittade en PASSION!
Jag vill verkligen tacka er alla från djupet av mitt hjärta för det ni gjort för mig! Aldrig trodde jag att främmande människor skulle kunna göra det här! För det är ju ni som gjort det. Hjälpt mig att finna min passion i livet! Hur coolt?
För er som vill fortsätta följa mig finns jag på instagram. Håller lite uppsikt i tråden och om den kommer till liv igen med någon annan så vill jag gärna ge tillbaka, om jag kan.
Tack ALLA!
Visa bifogad fil 56316
(film på Instagram)
Varför inte fortsätta uppdatera här?Det känns lite som att tråden har kommit till vägs ände!
Jag hittade en PASSION!
Tack ALLA!
Visa bifogad fil 56316
(film på Instagram)
Det ser ut precis som min orm . Den högraNu är hela basen lagd! När detta torkat börjar det roliga!
Visa bifogad fil 56227
(Film på stories där det syns bättre)
Varför inte fortsätta uppdatera här?
Starta en dagbokstråd med ditt måleri.Jag kommer att tråden blivit mer av dagboks-karaktär då så få (läs: bara jag ) uppdaterar i den.
Jag misstolkade nog något inlägg innan så jag kanske gör detJag tycker @Anders kan komma tillbaka och fylla på med färg.
Jag har inget emot det, älskar dina uppdateringarJag kommer att tråden blivit mer av dagboks-karaktär då så få (läs: bara jag ) uppdaterar i den.
Adam (och Eva med ormen)? Jag tror mig se ett blivande äpple...Okej! Snabb update
Börjat ett nytt projekt (well... har ni hört det förut? ).
Har lagt det mesta av basen och kommer fixa skevheter och addera detaljer i nästa steg. Är medveten om vissa problem men har valt att ignorera pga otålig och vill täcka så mkt som möjligt så snabbt som möjligt såhär i början. Jag har inte fått till feelingen riktigt än heller men tror den kommer när det adderas fler lager och ögonens skevheter korras.
Någon som kan gissa temat/caption?
Visa bifogad fil 56543
Adam (och Eva med ormen)? Jag tror mig se ett blivande äpple...
Okej! Snabb update
Börjat ett nytt projekt (well... har ni hört det förut? ).
Har lagt det mesta av basen och kommer fixa skevheter och addera detaljer i nästa steg. Är medveten om vissa problem men har valt att ignorera pga otålig och vill täcka så mkt som möjligt så snabbt som möjligt såhär i början. Jag har inte fått till feelingen riktigt än heller men tror den kommer när det adderas fler lager och ögonens skevheter korras.
Någon som kan gissa temat/caption?
Visa bifogad fil 56543
Isaac Newton!
Åh han har samma uttryck som min lillebror hade som femåring när humöret var på upphällningen och stormen nalkades
Wilhelm Tell?Jag ska försöka mjuka till det lite så han blir mer rädd/stirrig än tjurig sen. I hope